جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: امروزه متأسفانه در اثر برخی اتفاقات، مردم خوزستان دچار اندکی ناامیدی شده‌اند، اما روحیه جهادی نماینده ولی فقیه در خوزستان امید را در دل مردم خوزستان زنده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی با نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش‌هایی که صورت گرفته امروز ما مشکلی برای انجام فعالیت‌های تبلیغی نداریم.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در خوزستان مصداق بارز نهضت امیدآفرین هستند، افزود: قطعاً تلاش‌های شبانه‌روزی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و پیگیری‌های وی باعث شده که ما با آرامش بیشتری فعالیت‌های خود را پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام نبی زاده، با بیان اینکه امروزه مردم استان خوزستان نیازمند امید هستند، گفت: امروزه متأسفانه در اثر برخی اتفاقات، مردم خوزستان دچار اندکی ناامیدی شده‌اند، اما روحیه جهادی نماینده ولی فقیه در خوزستان امید را در دل مردم خوزستان زنده کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان از تشکیل شورای عالی ستایشگری در استان خبر داد و بیان کرد: علاوه بر این به‌منظور هماهنگی بیشتر هیئات مذهبی شورای هماهنگی شبکه هیئات برای اولین بار در استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha