پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اصل مهم و با اهمیت، سلامتی مردم است، گفت: طرح شهید سلیمانی باید در راستای مقابله و کنترل این بیماری منحوس، دوباره اجرایی و از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی به نحو احسن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی شب گذشته در در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت کرونا استان همدان با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اظهار داشت: بر اساس رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید جدیت بیشتری در رعایت پروتکل‌ها صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم، یادآور شد: دعوت به رعایت پروتکل‌ها و انجام فرهنگ سازی در جامعه بزرگترین کمک به حل مشکلات فعلی کرونا در جامعه را به دنبال دارد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اصل مهم و با اهمیت، سلامتی مردم است، گفت: تصمیمات ستاد ضروری و قابل اجرا است و همه باید نسبت به رعایت آن حساس باشند.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی، عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی باید در راستای مبارزه و کنترل این بیماری منحوس دوباره اجرایی و از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی به نحو احسن استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: از آنجایی که حفظ سلامتی مردم بسیار با اهمیت است، هیئات‌ حسینی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی تصریح کرد: البته تمامی هیئت‌ها خود را موظف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌دانند که باید از آنها تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به نحوه برگزاری نماز جمعه، یادآور شد: تمام پروتکل‌های ابلاغی در نماز جمعه نیز اجرا خواهد شد و  هر مورد جدیدی که توسط ستاد ابلاغ شود، آن را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha