جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شرف پور قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: امام حسین (ع) بهترین مدیریت را در واقعه عاشورا داشتند و هیچ نقطه ضعفی برجای نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی شرف پور، در مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در محوطه مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین، گفت: یکی از نشانه های عشق به خداوند در حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش این بود که همه عاشق شهادت بودند و تا زمانی که یاران و اصحاب زنده بودند نگذاشتنند که از بنی هاشم کسی به میدان برود.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم ماندگار شویم و از ما به نیکی یاد کنند باید کارها را برای رضای خدا انجام دهیم و هر نیت غیر خدایی روبه تباهی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حدود 1400سال است که دشمنان و بدخواهان با نهضت عاشورا مبارزه می کنند، اما این نهضت، در تاریخ ماندگار شده است و هرچند ازن ظر زمانی در کمتر از یک روز اتفاق افتاد، ولی به لحاظ کیفیت به بزرگی همه تاریخ بشریت است.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) بهترین مدیریت را در واقعه عاشورا داشتند و هیچ نقطه ضعفی برجای نگذاشتند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: هیچ حادثه‌ای به جاودانگی و ماندگاری «کربلا» نمی‌رسد و در این حد، در ذهن‌ها و زندگی‌ها زنده نیست.

وی اظهار کرد: قیام برای دین، خدا و اسلام یکی از رمزهای ماندگاری نهضت عاشورا است و هر حرکتی که برای رضای خدا باشد ماندگار خواهد شد. همین مفاهیم بود که سرلوحه انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفت.

 حجت الاسلام شرف پور بیان کرد: هرچند شیوع ویروس کرونا محرم امسال را هم  تحت‌الشعاع قرار داده، ولی با این وجود دوستداران امام حسین (ع) با رعایت مسائل بهداشتی به عزاداری می پردازند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha