جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه کردستان با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: این نظام نیازمند رسانه‌های قوی و انقلابی است، بنابراین برای زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب باید رسانه‌ها و خبرنگاران را حمایت کنیم و اجازه ندهیم مشکلات روزمره آنان را به حاشیه بکشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌ فقیه در کردستان، امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در مزار شهدای گمنام شهر سنندج برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: خبرنگاران همواره نشان داده‌اند که کم توقع، پرکار و مردمی هستن، البته از مظلومیت‌هایی بسیاری هم رنج می‌برند.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان گفت: در دیدارهایی که با خبرنگاران و اصحاب قلم داشته‌ام به عینه شاهد مشکلات این صنف بوده‌ام، ولی این افراد با سعه صدر همچنان در کار خود مصمم و ثابت قدم هستند که قابل تقدیر و تجلیل است.

این استاد حوزوی بیان کرد: مسئولان موظفند که مشکلات این قشر را شناسایی و حل کنند و از شعار و وعده و وعید به شدت پرهیز نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کشور نیازمند رسانه‌های قوی و انقلابی است، بنابراین برای زنده نگه داشتن شعارهای انقلاب باید رسانه‌ها و خبرنگاران را حمایت کنیم و اجازه ندهیم که مشکلات روزمره آنان را به حاشیه بکشاند.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان اظهار داشت: زمانی که رسانه‌ها اوضاع را رصد و نقدهای منصفانه خود درباره جامعه را بیان می‌کنند، باعث می‌شود بسیاری از مدیران به خود بیایند و در مسیر درست قرار بگیرند، بنابراین درخواست ما از خبرنگاران این است که همواره مطالبه گرانی خوب برای جامعه باشند.

وی عنوان کرد: اکنون عصر تقابل رسانه است، دوران تقابل نظامی گذشته است، بنابراین برای پیروزی در این میدان لاجرم باید حوزه رسانه را به معنای واقعی و عملی تقویت کنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در کردستان در پایان اظهار کرد: امیدواریم خبرنگاران مانند گذشته امانتدارانی درستکار و نیک اندیش باشند تا ان شاء الله شاهد برطرف شدن یک به یک مشکلات کشور باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha