یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
پاسخگویی به مسائل شرعی

حوزه/ مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از فعالیت ۸ میز پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی در حرم مطهر بانوی کرامت در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمدرضا انصاری  با اشاره به خدمات فرهنگی حرم در دهه اول محرم ابراز کرد: دفاتر ثابت پاسخگویی به مسائل شرعی حرم واقع در ورودی شبستان امام خمینی(ره) از طرف صحن صاحب الزمان(عج)، مسجد بالاسر، حجره ۱۹ صحن امام رضا علیه السلام و صحن امام هادی علیه السلام در دهه اول محرم از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به زائران خدمات می‌دهند.

وی با بیان اینکه دو میز سیار پاسخگویی به مسائل شرعی در ورودی شبستان امام خمینی(ره) از طرف درب ۸ و صحن امام هادی علیه السلام قرار داده شده است، افزود: در کنار هر میز پاسخگویی شرعی یک میز پاسخگویی مسائل اعتقادی هم قرار گرفته و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران پاسخ می‌دهند.

مسئول واحد خدمات فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: بین نماز ظهر و عصر در صحن صاحب الزمان و مسجد اعظم، احکام عزاداری، محرم، حق الناس، نذر و دیگر احکام مرتبط با این ایام به نمازگزاران ارائه می شود و بین نماز مغرب و عشا وصیتنامه شهدا توسط حسن فرقانی مسؤول واحد مراسم و محافل آستان مقدس برای زائران خوانده می‌شود.

وی ادامه داد: یک میز تصحیح قرائت نماز هم جنب مسجد مطهری واقع در قسمت انتهای شبستان امام خمینی(ره) مستقر شده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha