شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سیدعلی حسینی

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عزاداری های محرم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بروجرد، حجت الاسلام سید علی حسینی، در خطبه های نماز جمعه بروجرد، گفت: هیئت های مذهبی مراسم عزاداری را در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کنند، اگر کسی به واسطه هیئت و عزاداری مبتلا شود، همه مسئول هستند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: در بروجرد بیمارستان ها از بیماران کرونایی پر شده است، در حالی که دستگاه سی تی اسکن خراب است، لذا از ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشکل را رفع کند؛ یک دستگاه سی تی اسکن جوابگوی نیاز بیماران نیست و باید کمک کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز آزادی آزادگان، تصریح کرد: آزادگان تا آخرین لحظه از انقلاب و اسلام دفاع کردند و سخت ترین شکنجه ها را تحمل کردند.

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است، وظیفه داریم تا در مقابل منکرات تذکر بدهیم. نسبت به بی بند باری و کم کاری و گران فروشی باید تذکر داد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: همگان باید به گسترش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر کمک کنند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جمع مردم و رسیدگی به مشکلات آنان، گفت: این کار رئیس جمهور بسیار کار پسندیده ای است که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha