پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماهنگ | تکلیف پیروان حسین

حوزه/ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از رونمایی اثر هنری «سردار بی سر» در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سعید یوسفی، صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از نماهنگ «سردار بی سر»، اظهار داشت: نماهنگ محرمی با عنوان سردار بی سر توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تهیه شده است که به مناسبت ماه محرم منتشر می شود.

وی با بیان اینکه  بسیج دانشجویی استان فارس به تولید آثار فاخر هنری با محتوای ارزشی و دینی توجه ویژه دارد افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال‌های اخیر، توانمندی های شایسته ای در این ناحیه در زمینه تولید آثار هنری در رشته های مختلف ایجاد شده، که نماهنگ سردار بی سر یکی از خروجی های تیم های هنری ناحیه است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: مدیریت فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در کنار دانشجویان مستعد استان، برای به ثمر رساندن استعداد های هنری آنها به ویژه با محتوا های انقلابی و اسلامی حضور دارد.

 در ادامه این برنامه علی تیمناک کارگردان نماهنگ سردار بی سر گفت: این نماهنگ ۳دقیقه و ۲۰ ثانیه ای که قرار است با نام سردار بی سر منتشر شود، نتیجه یک کار تیمی است.

وی با اشاره به انگیزه خود برای تهیه نماهنگ سردار بی سر افزود: به دلیل محدودیت های بهداشتی و کرونایی برای شرکت در مراسم اربعین امسال، این نماهنگ را تهیه کرده تا از پاداش اخروی بی بهره نماند.

در ادامه این نشست، مهدی محمودی شاعر نماهنگ «سردار بی سر»، عشق به اهل بیت را دلیل سرودن این قطعه عنوان و خاطرنشان کرد: این قطعه را بعد از تماشای یکی از قسمت های سریال مختار نامه سروده و احساسات درونی خود را نسبت به وقایع عاشورا بیان داشته ام.

در ادامه عباس معتمد، خواننده اثر هنری «سردار بی سر» گفت:  عشقی که از کودکی نسبت به اهل بیت داشته ام، عامل خواندن این قطعه است.

وی بیان داشت: هر قطعه هنری که آماده و ساخته می شود، زمان بر بوده که  بدون شک این قطعه صوتی هم از این مسئله مستثنی نخواهد بود.

معتمد اضافه کرد: مجموعه تولید، شامل ترانه آهنگسازی، تنظیم، رکورد و میکس و مستر خواهد بود که این قطعه هم تمامی این مراحل را طی کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha