پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تعطیل

حوزه/ بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل سراسری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر علیرضا رئیسی، درباره مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: همه ادارات، بانکها و اصناف از روز دوشنبه ۲۵ تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: از ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ممنوعیت تردد در تمامی محورهای کشور و بین استانی برقرار خواهد شد. تمام مجوزهای صادر شده برای تردد لغو شده است و علاوه بر آن، افرادی که در این زمینه تخطی کنند جریمه می شوند .

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، بیان داشت: در تعطیلات پیشرو فقط اصناف ضروری و تامین کننده مایحتاج ضروری مردم و نیز دستگاه های امدادی مانند اورژانس و.... فعالیت خواهند داشت.

رئیسی اضافه کرد: بر اساس تصمیم امروز ستاد ملی مقابله با کرونا  عزاداری در فضاهای بسته ممنوع است و دسته روی نیز ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: امروز رئیس جمهور تاکید کرد تا همه دستگاه‌های اجرایی برای نظارت بر این موضوع وارد عمل شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا متذکر شد: میزان جرائم مشخص شده و وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و استانداران موظف به رعایت دستورات هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ف IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    ..... برا چچی وقتی چتدروز تعطیلی داریم دوباره تعطیل میکنین...اینجوری بیشتر همه میرن مسافرت... پولدارا خو مگن جریمه مدیم اما میرن بیرون... ما که افسروگی گرفتیم ...لیماری اعصاب و استرس گرفتم..همش مضطربم...