سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دادآفرین

حوزه/مدیر داخلی مؤسسه امیر بیان یزد از انتشار کتب«ازدحام تن ها، اجتماع دل ها»، «مرده متحرک»، «حکومت من ها»، «هفتاد و سومین یار»، «میان دار» و «ماسک» به همت مؤسسه امیربیان کشور و باهمکاری اداره کل امور مبلغین کشور خبر داد. 

حجت الاسلام مهدی دادآفرین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام در خصوص تولید محتوا و ارتقای سطح علمی مبلغان در ایام محرم اظهار داشت: یکی از صدمات بیماری کرونا «فردگرایی» و فاصله گرفتن مردم از یکدیگر بود و در این راستا، گفتمان رهبری، ایجاد همبستگی و مسئولیت اجتماعی در جامعه توسط مردم و افراد انقلابی و کمرنگ کردن روحیه فردگرایی و اومانیستی از جامعه است.

مدیر داخلی مؤسسه تخصصی امیربیان یزد عنوان کرد: این مؤسسه در سطح کشور برای لبیک به امام جامعه و با هدف ایجاد همبستگی بیشتر بین آحاد جامعه، باهمکاری اداره کل امور مبلغین کشور، اقدام به تولید محصولات فرهنگی و تألیفات متعددی کرده است. 

دادآفرین افزود: از این محصولات فرهنگی کشوری ذکر شده، یکی به چاپ رسیده و بقیه به صورت پی دی اف، در کانال این مؤسسه به آدرس «amirbayanyazd » در پیام رسان ایتا برای استفاده روحانیون و سخنرانان استان قرار گرفته است. 

وی با بیان این که این تألیفات شامل سخنرانی های چند جلسه ای و چند رسانه ای است؛ تأکید کرد: کتاب «ازدحام تن ها، اجتماع دل ها» با محوریت تلاش برای تقویت اجتماع قلوب و همدلی آحاد جامعه در کنار همراهی ها و کتاب «مرده متحرک» با محوریت تأکید بر امر به معروف و نهی از منکر و احیای این واجب فراموش شده در جامعه که نقطه اعلای آن متوجه مسئولین و منتشر شده است.

مدیر داخلی مؤسسه تخصصی امیربیان یزد ادامه داد: سومین کتابی که در معاونت پژوهشی مؤسسه امیربیان یزد تهیه شده است، کتاب «حکومت من ها» است که علل عدم کار تشکیلاتی در جبهه حق و گسست بین انقلابی ها را واکاوی و بررسی می کند؛ این گسست ها، موجب اختلاف و فاصله بین انقلابی ها و تنهایی ولی جامعه می شود که باید «من ها» کنار گذاشته شود و اگر آمدن «ماها» شکل بگیرد، نصرت ولی هم شکل خواهد گرفت. 

دادآفرین، از تألیف چهارمین کتابی که با محوریت سخنرانی های چند جلسه ای خبر داد و گفت: کتاب «هفتاد و سومین یار» برای بررسی مُلک و ملکوت کربلا و بیان نگاه عبرت آموز واقعه ی کربلا تألیف شده است و این تلنگر را به اذهان می زند که آحاد جامعه با وظیفه محوری و مسئولیت پذیری خود می توانند یار هفتاد و سوم حضرت ابی عبدالله علیه السلام باشند. 

وی، تألیفات حاوی سخنرانی های چند رسانه ای را نیز معرفی کرد و ادامه داد: کتاب «میان دار» با هدف بصیرت افزایی بیان می کند که نخبگان جامعه می توانند با میان داری، امام جامعه را یاری کنند.

 دادآفرین بیان کرد: کتاب «ماسک» نیز با واکاوی وجوه شبهه بین فضای مجازی و فضای حقیقی جامعه برای مردم این موضوع را تبیین می کند که فضای مجازی مانند بمب شیمیایی است؛ با این تفاوت که دشمن در این فضا  جان مردم را نمی گیرد اما سعی دارد آنها را خسته، ناامید و دچار زجر و شکنجه کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha