دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی نژاد

حوزه/ حسینی نژاد گفت: در سطوح مختلف ساختاری و تشکیلاتی حوزه های علمیه کشور می بایست یک انجمن و یا دفتر خیرین طراحی شود که برای تحقق این امر، برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است و پس از موافقت شورای عالی اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، مصطفی حسینی نژاد مدیر دفتر امور موقوفات و منابع پایدار حوزه در اولین جلسه هیأت مدیره بنیاد خیرین حوزه های علمیه که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و رئیس هیات امنای این بنیاد، برگزار شد، گفت: با مکاتباتی که در راستای تبیین جایگاه حوزه و مرکز مدیریت صورت پذیرفت، این امر پیش رفت و در اوایل تیرماه شناسه رسمی برای بنیاد خیرین حوزه های علمیه صادر شد.
وی با اشاره به برنامه های بنیاد خیرین حوزه های علمیه افزود: کمک هایی که از سوی این بنیاد جذب می گردند جهت مصارف فرهنگی، تبلیغی، آموزشی، تولید علم، معیشتی، عمرانی و سایر امور زیرساختی به کار گرفته خواهند شد.
حسینی نژاد تأکید کرد: در سطوح  مختلف ساختاری و تشکیلاتی حوزه های علمیه کشور می بایست یک انجمن و یا دفتر خیرین طراحی شود که برای تحقق این امر، برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است و پس از موافقت شورای عالی اقدام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha