جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سوگواره احلی من العسل

حوزه/ یکی از جاهایی که می توان برای امام زمان(عج) کار کرد همین سنگرهای انجمن اسلامی و میدان های عملیاتی در مدارس است و ما باید این موضوع را ترویج کنیم که کارهای نوجوانان از روی اخلاص و برای امام زمان(عج) باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه هرمزگان؛ مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان تحت عنوان سوگواره «احلی من العسل» به همت دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان بندرعباس، شامگاه ۲۴ مرداد در مسجد کوثر اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

 در این مراسم، حجت الاسلام مرتضی غریب، مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان هرمزگان گفت: یکی از جاهایی که می توان برای امام زمان(عج) کار کرد همین سنگرهای انجمن اسلامی و میدان های عملیاتی در مدارس است و ما باید این موضوع را ترویج کنیم که کارهای نوجوانان از روی اخلاص و برای امام زمان(عج) باشد.

وی افزود: کار در میدان عملیات بسیار سخت است و رشد انسان در صبر و تحمل سختی ها ارزش بیشتری پیدا می کند.

مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هرمزگان ادامه داد: شهدای کربلا با وجود سختی های بسیاری که متحمل شدند به رشد متعالی رسیدند و همین امر موجب عروج آن ها شد و ما هم باید کار فرهنگی را در سنگر مدرسه جدی گرفته و دنبال کنیم، چرا که این  کار در حقیقت انسان ساز است.

غریب با ارشاره به حضرت قاسم(ع) بیان کرد: نوجوان کربلا را ببینید او نمونه بارز یک فرد تشکیلاتی و تربیت شده در دامان اهل بیت(ع) است؛ اول آنکه با بصیرت است و می داند که در مقابل امام وظیفه ای دارد، در واقع نگاه عمیق او به مسائل پیرامون است. دوم آن که بدون اذن و اجازه کاری نمی کند و وقتی اذن هم برای جهاد را دریافت می کند برای انجام وظیفه لحظه ای درنگ هم نمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha