یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفالیی قزوین

 حوزه /  رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: قیام اباعبدالله الحسین(ع) با مهندسی بی بدیل و عقلانی اسلام را احیا کرد و خط سرخ حسینی تا ظهور حضرت حجت(عج) به همه نسل ها منتقل خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع عزاداران هیئت رزمندگان شهرستان قزوین گفت: امام راحل(ره) فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» این جمله بار معنایی و مفهومی فراوانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان گمان می کردند، که همه ارزش ها و اندیشه های الهی در قالب رسالت نبی اکرم (ص) و واقعه غدیر تبلور می یابد و اگر رسالت نبی اکرم(ص) و غدیر را کم رنگ کنند، می توانند مسیر اصلی را منحرف کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: قیام اباعبدالله الحسین(ع) با مهندسی بی بدیل و عقلانی اسلام را احیا کرد و خط سرخ حسینی تا ظهور حضرت حجت(عج) به همه نسل ها منتقل خواهد شد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی با کلید واژه مقابله با ظلم و ستم شروع شد و امروز هم برای ماندن و تداوم نیاز به تکیه بر همان کلید واژه داریم .

مصطفایی اظهار کرد: دشمنان اسلام بخواهند یا نخواهند جبهه مقاومت عاشورایی که در عصر اخیر با پرچمداری ایران اسلامی و به پشتوانه ملت های آزاده و جوانان غیرتمند بلاد اسلامی و حتی آزادگان کشورها غربی در حرکت است، با قدرت ادامه خواهد یافت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha