جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقدامات روحانی عباس آباد سی سخت در ماه محرم

حوزه/ روحانی محله عباس‌آباد سی‌سخت از اهدای ۵۸ بسته تجهیزات و اقلام مورد نیاز هیئات عزاداری روستایی در شهرستان دنا خبر داد.

حجت الاسلام محسن توکلی مهر روحانی محله عباس آباد سی سخت در گفت‌وگو به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: از طریق سامانه پرس لاین(پرسشنامه آنلاین) نیازمندی‌های هیئات روستایی را شناسایی و توانستیم با کمک دوستان و خیرین استان های تهران و اصفهان و چند استان دیگر ۵۸ بسته شامل پرچم، کتیبه دیواری، کتیبه ستونی و ۱۰ متر ریسه اهدا کنیم.

روحانی محله عباس‌آباد سی‌سخت افزود: همچنین ۱ بسته ماسک، ۱ عدد کتاب نوحه‌، دو بسته سربند، تعدادی پرده برای سر در خانه و یک پرده بزرگ خوش‌آمدگویی تحویل هیئات عزاداری در روستاهای شهرستان دنا شد.

توکلی مهر بیان کرد: ارزش هر کدام از این بسته ۴۸۰ هزار تومان است که از خیرین و همه کسانی که در این امر خیر شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین به زلزله سال گذشته سی‌سخت اشاره کرد و گفت: در این حادثه همین خیرین در کنار مردم زلزله‌زده بودند و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

روحانی محله عباس‌آباد سی‌سخت خاطرنشان کرد: مردم سی‌سخت در این شرایط سخت زلزله، عشق و ارادت خود با امام حسین و شهدای دشت کربلا را با برگزاری برنامه‌های عزاداری به بهترین شکل ممکن با رعایت پروتکل های بهداشتی نشان دادند.

وی در پایان یادآور شد: با بازدیدی که از هیئات روستایی شهرستان دنا داشتند از روحانی هیئت عزاداری روستای بنستان و یکی از مداحان خوش صدای هیئت این روستا و طلبه فعال خواهر در روستای باگ تجلیل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha