شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نخستین دوره از سلسله دوره‌های آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی

حوزه/ سرپرست اداره رسانه و فضای مجازی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران از برگزاری نخستین دوره از سلسله دوره‌های آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جواد عابدینی  اظهار داشت: اداره رسانه و فضای مجازی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه های علمیه خواهران «نخستین دوره از سلسله دوره های آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی» را برگزار می کند.

وی با بیان این که که این دوره با عنوان «دوره مقدماتی فضای مجازی» ویژه طلاب خواهر سراسر کشور برگزار خواهد شد، افزود: زمان ثبت نام در این دوره از ۲۶ مرداد تا ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است که علاقه مندان با مراجعه به لینک http://poll.whc.ir/۸۵۳۱۹۷ می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

سرپرست اداره رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه خواهران زمان برگزاری نخستین دوره آموزشی سواد رسانه و فضای مجازی را از  ۷ تا ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۰ و به مدت ۱۰ ساعت عنوان کرد.

وی با بیان این که این دوره زیرنظر مهندس مصطفی ضابط، مدرس برجسته کشوری برگزار می شود، به ویژگی های دوره اشاره کرد و ادامه داد: «پشتیبانی آنلاین»، «صدور گواهینامه»، «ارتباط مستقیم با استاد» و «ایجاد شبکه ارتباطی بین فراگیران» از ویژگی های این دوره است.

عابدینی در پایان «معرفی دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران در قالب حوزه تراز انقلاب و طلبه تراز انقلابی»، «شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان علمی و معرفی به جامعه»، «ارتقاء سطح توانمندی و تجهیز طلاب خواهر»، «برگزاری دوره های آموزشی و فعال سازی ظرفیت های موجود» و «بهره مندی از اساتید متخصص به جهت بروزرسانی اطلاعات موجود در حوزه رسانه و فضای مجازی» را از اهداف دوره عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha