چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شعبانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در همدان با اعلام آمادگی ستاد نماز جمعه همدان برای در اختیار قرار دادن تمامی امکانات موجود برای قرنطینه بیماران و اجرای واکسیناسیون، گفت: اولویت اصلی کشور، حفظ جان مردم است و لذا مجموعه ستاد نماز جمعه همدان به صورت داوطلبانه برای کمک به کادر درمان آمادگی خود را به صورت کامل اعلام می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پس از بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر پای کار آمدن همه ظرفیت‌ها برای کمک به جامعه و جلوگیری از انتقال بیماری کرونا، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان همدان صبح امروز با تشکیل جلسه‌ای فوق‌العاده با لبیک به ندای مقام معظم رهبری آغاز به کار مجدد فعالیت‌های خود را اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در شروع این جلسه با اعلام آمادگی ستاد نماز جمعه همدان برای در اختیار قرار دادن تمامی امکانات موجود برای قرنطینه بیماران و اجرای واکسیناسیون، اظهار داشت: اولویت اصلی کشور، حفظ جان مردم است و لذا مجموعه ستاد نماز جمعه همدان به صورت داوطلبانه برای کمک به کادر درمان آمادگی خود را به صورت کامل اعلام می‌کند.

وی افزود: به جهت راحتی کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی در عرصه خدمت رسانی‌ها، در صورت نیاز به حسینیه اقامه نماز جمعه، محل برگزاری نماز جمعه را به مکانی دیگر منتقل خواهیم کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه با شروع پیک پنجم، قرارگاه جهادی طلاب بار دیگر فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: احساس خستگی در بین کادر درمان از موضوعاتی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد و لذا با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی طلاب و بسیج و حضور در بیمارستان‌ها می توان تا حدودی به کاهش این خستگی‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه کادر درمان به هر شکل ممکن نیاز به کمک داشته باشد، ما در خدمت آنها هستیم، مطرح کرد: طرح موفق شهید سلیمانی نیز از طرح‌هایی است که می‌توان با اجرای مجدد آن در مسیر کاهش مبتلایان به این بیماری قدم مثبتی برداریم.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه همه ظرفیت‌ها برای کاهش بیماری باید پایه کار باشند، خاطر نشان کرد: این مسئله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود و باید ستاد اجرایی حضرت امام(ره)، اوقاف، کمیته امداد و نهادهای حمایتی دیگر بازهم به میدان بیایند و برای کاهش مشکلات ناشی از این بیماری در خدمت مردم باشند.

وی ادامه داد: البته از آنجایی که گاهی از موارد با مشکل کمبود اکسیژن و دارو مواجه هستیم خوب است که بخشی از کمک‌های معیشتی و مومنانه را به سمت خرید اکسیژن و دارو نیز سوق دهیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha