شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خمیر

حوزه / حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: اطاعت پذیری از ولی رمز ماندگاری یاران امام حسین(ع) در تاریخ است. یاران سیدالشهدا(ع) تا آخرین لحظه دست از یاری امام(ع) و امر به معروف و نهی از منکر نکشیدند و وظیفه اجتماعی خود را در ترغیب به حق ایفا کردند .

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام صالحی امام جمعه بندرخمیر در جمع عزاداران حسینی این شهر، عنوان کرد : در سیر تاریخ عالم از اول خلقت تا الان از مصیبت حضرت سیدالشهدا(ع) بزرگتر و جانگذارتر وجود ندارد .

وی، مکتب امام حسین علیه السلام را مکتب عشق ورزی الهی توصیف کرد و ادامه داد: مکتب سیدالشهدا علیه السلام مکتب انسان سازی که درس های بزرگی در طول تاریخ به بشریت آموخته است .

امام جمعه بندر خمیر، با بیان این که تمام تلاش های انبیاء در قیام سیدالشهدا(ع) انسجام پیدا کرد، افزود: امام عصر(عج) خود را به عنوان فرزند امام حسین(ع) به اهل عالم معرفی خواهند کرد.

صالحی تصریح کرد: اطاعت پذیری از ولی رمز ماندگاری یاران امام حسین(ع) در تاریخ است. یاران سیدالشهدا(ع) تا آخرین لحظه دست از یاری امام(ع) و امر به معروف و نهی از منکر نکشیدند و وظیفه اجتماعی خود را در ترغیب به حق ایفا کردند .

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha