چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
إقامة أول صلاة الجمعة في مدينة الأهواز بإمامة سماحة السيد عبد النبي موسوي فرد

حوزه/ امام جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مصداق ارتباط با خداوند متعال و عهد بندگی، «نماز اول وقت» است، گفت: پیام نماز عاشورا این است که ما امروز متعهد می‌شویم، هر شبانه‌روز نمازهای یومیه خود را اول وقت بخوانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع عزاداران عاشورایی، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف بندگی این بود که تمام انبیاء(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و نمونه بارز آن امام حسین(ع)، اولین کارشان تقویت ارتباط خود با خداوند متعال بود.

وی با اشاره به این‌که مهم‌ترین مصداق ارتباط با خداوند متعال و عهد بندگی نماز اول وقت است، بیان کرد: پیام نماز عاشورا این است که ما امروز متعهد می‌شویم، هر شبانه‌روز نمازهای یومیه خود را اول وقت بخوانیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: برادران و خواهران بیاید خداوند متعال را امتحان کنید و فقط مقید باشید صدای اذان که شنیده شد، سر سجاده باشید و نماز اول وقت بخوانید، برکاتش را خواهید دید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که در شرایط سخت کرونایی قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: جمع کثیری از عزاداران و محبین اهل بیت(ع) و هیأت مذهبی، شرایط کرونایی را رعایت می‌کنند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: درحالی‌که کل دنیا چنین وضعیتی را تجربه می‌کنند، به حول و قوه الهی تلاش کنیم تا توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را انجام دهیم. دو مسئله مهم در این‌خصوص وجود دارد و آن "ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی" است.

وی با بیان این‌که توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رأس برنامه‌ها باشد، خاطرنشان کرد: استغفار در پیشگاه خداوند متعال و دعای هفتم صحیفه سجادیه را اجرایی کنیم. به اباعبدالله الحسین(ع) هنگام عزاداری توسل کنیم تا ریشه ویروس کرونا کنده شود.

انتهای پیام./۱۰۱۲۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha