جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری در پاسخ به نامه جمعی از ائمه جمعه، مدیران مدارس علمیه و اساتید حوزه علمیه خوزستان، پیامی صادر کرد و گفت: قدردان زحمات فردفرد شما هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پاسخ به نامه جمعی از ائمه جمعه، مدیران مدارس علمیه و اساتید حوزه علمیه خوزستان، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ائمه محترم جمعه استان و اساتید گرامی و مدیران مدارس علمیه خوزستان دامت تأییداتهم

سلام الله علیکم و رحمه الله

گرامی مرقومه آن حضرات کثیرالبرکات در ارتباط با حوزه علمیه خوزستان واصل و زیارت گردید

در آن با عنایات الهی و توجهات مولانا الحجه(ع) بحمدالله تعالی پیشرفت‌های زیادی برای حوزه علمیه خوزستان حاصل شده است که از باب «واما بنعمه ربک فحدث» به بخشی از آنها اشاره می‌کنیم؛

۱- اختیارات تامه اینکه حوزه علمیه خوزستان در  اعطاء مدارج علمی سطح ۳ و سطح ۴ که عالیترین مرتبه علمی کشور است دارد.

۲- آزمون استادی و تعیین صلاحیت اساتید در تمام مراحل علمی و مصاحبه درس خارج که شرط سطح ۴ است.

۳- داشتن کلیه مراکز تخصصی در رشته‌های مختلف علمی که بالغ بر صدها رشته است و بسیاری موارد دیگر. والحمدلله تعالی.

بیشتر بخوانید؛

پیام تقدیر مدیران و اساتید حوزه از آیت‌الله موسوی جزایری

عزیزانم در گذشته طلاب سال‌ها در نوبت امتحان در قم با زحمات طاقت فرسا معطل می‌شدند و امروز در استان خودتان، جمع کار به یک هفته نمی‌انجامد آن هم با مراجعه به دوستان خودتان.

اکنون لازم است از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از ذوی الحقوق تشکر کنم.

موفقیت های مزبور مدیون الطاف خاصه رهبر بزرگوار است که خداوند سایه‌اش را مستدام بدارد و نیز نماینده جلیل‌القدر ایشان در استان، حضرت آقای موسوی فرد با پیگیری‌های صمیمانه و محبت آمیزشان، خداوند بر توفیقاتشان بیفزاید.

و نیز تلاش های مجدانه فرزند عزیزم حجت الاسلام بهرام‌پور در کسوت مدیریت و یار صمیمی ایشان حجت الاسلام سید جعفر موسوی زاده و فردفرد معاونین و اعضای محترم مدیریت استان.

در خاتمه لازم است از نقش‌های بی بدیل فرزندان عزیزم طلاب با استعداد استان که در تحصیل و تحقیق و تدریس و تبلیغ و خدمت صادقانه به مردم در بحران‌های گوناگون مانند کرونا و سیل و غیرها بروز کرده است، قدردانی نمایم. خدایارتان

والسلام علیکم رحمه الله وبرکاته

دعاگویتان موسوی جزایری

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    6 12
    اگر شما نبودید الان وهابیت خوزستان را قلمرو خودش کرده بود
    • منتقد انتشار بی رویه اخبار آقای جزایری IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
      4 1
      غلات خوزستان!!
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    4 10
    آقا جان ما قدردان زحمات شما هستیم
  • محمدرضا پورصفار US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    6 6
    هر آدم منصفی که از اوضاع حوزه علمیه خوزستان خبر داشته باشه، متوجه میشه در این چند سال چه اتفاقاتی مبارکی در حوزه علمیه استان انجام شده که همه اونها مدیون آ یت الله جزایری، آقای موسوی فرد و آقای بهرام پور است.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    10 3
    باز هم رپورتاژهای خبرگزاری حوزه نیوز برای آقای موسوی جزایری شروع شد. ایشون محترمند اما مگه برای همه روسای شورای حوزه‌های استانها همینقدر خبر کار میکنید؟ واقعا میزان، ادبیات و نحوه پوشش اخبار آقای موسوی جزایری در حوزه نیوز، عجیب و زیاده
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      1 0
      سلام چرا پاسخ من را منتشر نمی کنید؟ اینکه پیاده نظام دشمن و مخالفین آیت الله جزایری در صفحات مجازی از جمله حوزه نیوز فعال شدند، جای بسی خوشحالی و مسرت است. پس بسوزید و بتازید که پاسخ های شب اول قبر، از رگ گردن به شما نزدیک تر است
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 5
    سلام علیکم لطفاً پیام من را منتشر کنید. ای کاش مدیران مدارس علمیه هم مثل آیت الله جزایری نگاه نافذ و ریزی نسبت به اوضاع منطقه داشتند. ما هرچه تلاش میکنیم توسعه خدمات اجتماعی را در مدرسه جا بی‌اندازیم، گاها برخی ها مخالفت میکنند. و این در حالیه که آیت الله جزایری خودشون طلاب رو به انجام کارهای جهادی و عام المنفعه دعوت و راهنمایی میکنند.
  • سید هادی رضوی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    خداوند به این مرد پیر بادرایت، قوت و سلامت عنایت کنند.