سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر / جلسه ائمه جماعات پردیسان با موضوع انتخابات با حضور آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین فرحانی، با بیان اینکه صف مردم خوزستان از منافقین و خائنین جداست، گفت: تا زمان حضور جوانان ولایی، عشایر غیور و ولایت‌مدار در ایران اسلامی، دشمنان هرگز قادر به خدشه‌دار کردن امنیت و آسایش مردم ایران وخوزستان نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در مراسم تشییع و تدفین شهید نظم و امنیت سروان "مالک رسولی نیک" گفت: حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار شهر الهایی و دیگر نقاط استان خوزستان در مراسم تشییع شهید امنیتی بیانگر ایمان، ولایت‌مدار و اعتقاد این مردم است.

وی با بیان این‌که خوزستان باوجود نیاز به عدالت اما همواره به مهد ولایت و تشیع ایران اسلامی، انقلاب اسلامی وفادار و پایبند است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب باتوجه به جایگاه استان خوزستان در آغاز دفاع مقدس در کنار مردم عزیز از این خاک دفاع کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با اشاره به این‌که مردم استان خوزستان امروزه در دفاع از امنیت بیشترین مشارکت را دارند، بیان کرد: خطاب به دشمنان نظام مقدس اسلامی و انقلاب اسلامی می‌گوییم که امت اسلامی ایران به ولایت وفادار خواهند بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به جدا بودن صف مطالبه به حق مردم خوزستان از صف منافقین و خائنین اشاره و اظهار داشت: تا زمان حضور جوانان ولایی، عشایر غیور و ولایت‌مدار در ایران اسلامی، دشمنان هرگز قادر به خدشه‌دار کردن امنیت و آسایش مردم، ایران و خوزستان نخواهند بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، با بیان این‌که دشمنان بدانند هرگز نمی‌توانند از مطالبات مردم در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی سوء استفاده کنند، خاطرنشان کرد: جوانان غیور ایران اسلامی و استان خوزستان جان بر کف در دفاع از وطن و تمامیت ارضی ایستاده و شهدای اخیر سندی بر این افتخار می‌باشد.

انتهای پیام./10122

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha