پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر جامعه الزهرا(س) با آیت الله اعرافی

حوزه/ از مهمترین کارهایی که در پیش رو داریم، احصای شغل ها و مناصبی است که خانم های طلبه می توانند در کشور فعالیت کنند. باید جامعة الزهرا(س) نیروهایی داشته باشد که بتوانند در تصمیمات ملی و استانی خود تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی در دیدار آیت الله اعراف  که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، گفت: خانم ها آمادگی بسیار زیادی برای فعالیت دارند، ولی احساس می شود که برنامه های آنها باید ویژه باشد و مهارت های آنها را بیشتر کند و آنها را برای حضوری قوی در اجتماع آماده تر نماید.

مدیر جامعة الزهرا(س) گفت: در گذشته علمایی چون آیت الله قدوسی و آیت الله شیرازی فعالیت های بسیاری برای برنامه ریزی مکاتب را پیگیری می کردند و به همین دلیل فارغ التحصیلان آن زمان، رشد معنوی و فرهنگی بسیار خوبی داشتند. به همین دلیل شورای سیاستگذاری حوزه خواهران  و هیئت امنای جامعه الزهرا(س)، باید روی برنامه ریزی های اساسی کار کنند.

وی اظهارکرد: در حوزه سیاستگذاری باید دقت داشته باشیم که در ورطه تصدی گری نیفتیم. ارزیابی کمیسیون های شورای سیاست گذاری هم از نکاتی است که باید در حوزه توسعه فعالیت های حوزوی به آن توجه کرد.

خانم برقعی گفت: برنامه هایی برای کانون های استانی داریم. سیل کانون ها در مراکز استان ها و شهرستان ها تجمیع شدند و ظرفیت خوبی نیز از حیث شبکه سازی دارند.

وی ادامه داد: در این رابطه دوره های کوتاه مدت مهارت افزایی داریم که اگر بتوانیم این دوره ها را تا آبان ماه برگزار کنیم، می توانیم انتظار داشته باشیم که از آبان ماه این برنامه ها را در بخش های مختلف خود برگزار کنند.

مدیر جامعة الزهرا(س) بیان کرد: همین برنامه می تواند ما را در زمینه تبلیغ بین الملل نیز یاری کند و  در حوزه دانش آموختگان نیز اجرا شود. نیازسنجی این فعالان از مهمترین برنامه ها است.

وی گفت: مدیر پروری و پرورش مدیر در حوزه فرهنگی از جمله خلأ های جدی است که باید به خوبی پر شود. شورای سیاستگذاری می تواند روی برنامه های کلان کار کند و بیش از آنکه مدیران دائما در کمیسیون ها حضور یابند وقت بیشتری برای کار در بخش های خود داشته باشند.

برقعی گفت: مدیری که باید در هفته در پنج جلسه کمیسیون شورای سیاستگذاری حضور داشته باشد، وقت کار ندارد.  خوشبختانه شفافیت خوبی در این زمینه وجود دارد ولی باید کارهایی که مرتبط به این شورا و مدیریت است  تسریع یابد.

وی گفت: یکی از پیشنهادات بنده، تاسیس مرکز رشد و فناوری بود. گویا مرکز مدیریت برادران نیز چنین طرحی داشته اند که در این زمینه باید از این گونه طرح های نو اندیشانه حمایت کنیم.

مدیر جامعة الزهرا(س) افزود: از جمله مهمترین کارهایی که در پیش روی داریم، احصای شغل ها و مناصبی است که خانم های طلبه می توانند در کشور فعالیت کنند. باید جامعة الزهرا(س) نیروهایی داشته باشد که بتوانند در تصمیمات ملی و استانی خود تاثیرگذار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رمله بحرانی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام‌علیکم امام صادق علیه‌السلام فرمود حاکم در آخرالزمان با گره زدن امور به هم مردم را تحت سلطه قرار می‌دهد. از چه کسی بخواهیم که این‌همه امور را به هم ربط ندهند؟ این‌همه جریمه این‌همه گره در امور این‌همه حرام در زندگی مردم.، لطفاً واکسن را به امور ربط ندهند ما فقط امام رضا را داریم به امید این‌که سالی قسمتمان شوید امیدوار و خوشحالیم حالا این واکسن را به سفر ربط ندهند آقامون واکسن مرحله اول زد تب کرد و نزدیک یک ماه مریض شد و ما را مبتلا کرد و از واکسن الآن هراس داریم. مورد بعدی لخت شدن زنان است زنان روی موتورسوار می‌شوند و کم‌کم روسری را از سر برمی‌دارند در صندلی جلو ماشین لم می‌دهند و بالباس بدون آستین (با عشوه لباس‌خواب در شهر گردش می‌کنند این دولتها آمدند و هزینه های ممل اجر بسم‌الله الرحمن الرحیم سلام‌علیکم امام صادق علیه‌السلام فرمود حاکم در آخرالزمان با گره زدن امور به هم مردم را تحت سلطه قرار می‌دهد. علمای بزرگوار مراجع محترم از چه کسی بخواهیم که این‌همه؛ امور را به هم ربط ندهند؟ این‌همه جریمه این‌همه گره در امور این‌همه حرام در زندگی مردم.، حالا هم واکسن را به سفر و حضر ربط داده اند اصلا عوارض بلند مدت آن مشخص شده اصلا منصفی هست ؟ خواهشمند است لطفاً واکسن را به امور ربط ندهند ما فقط امام رضا را داریم به امید این‌که سالی قسمتمان خوشحالیم حالا این واکسن را به سفر ربط ندهند آقامون واکسن مرحله اول زد تب کرد و نزدیک یک ماه مریض شد و ما را مبتلا کرد و از واکسن الآن هراس داریم. اجر کم عندالله مورد بعدی لخت شدن زنان است خدمت علمای محترم عرض می شود؛ زنان روی موتورسوار می‌شوند و کم‌کم روسری را از سر برمی‌دارند وفریاد شادی می زنند واقعا بی باکی و بی حیایی اینها، ترسناک و بلا آور است. یا در صندلی جلو ماشین لم می‌دهند و بالباس بدون آستین (با عشوه لباس‌خواب در شهر گردش می‌کنند وقتی وارد بوستانها می شوند مانتو و روسری را از خود دور می کنند جوراب و شلوار را که قبلا کنده و فقط با شلوارک نازک و چسبان بی حیایی می کنند آیا مرد با غیرتی هست؟ با تقدیم احترام