سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علامہ احمد اقبال رضوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی گفت: عناصری که می خواهند آتش تکفیریه را در کشور دوباره زنده کنند باید با عواقب آن آگاه باشند. شیعیان را نمی توان با اقدامات شیطنت آمیز تحریک کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید احمد اقبال رضوی معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان حملات به مراسم عزاداری در مناطق مختلف پاکستان از جمله بهاوالنگر را تلاشی برای از بین بردن آرامش کشور عنوان کرد و گفت: چنین اقدامات ناجوانمردانه نمی تواند شیعیان را مرعوب کند. عناصری که می خواهند آتش تکفیریه را در کشور دوباره زنده کنند باید با عواقب آن آگاه باشند. شیعیان را نمی توان با اقدامات شیطنت آمیز تحریک کرد.
وی افزود: مسئولیت سازمان های اجرای قانون است که مراقب اقدامات غیرقانونی باشند. حوادث تروریستی اخیر عملکرد اداره پلیس را زیر سوال می برد و وزارت داخله باید آن نفوذی هایی را که همیشه منشأ تعصب حرفه ای هستند و به جای استفاده از علیه نقض قانون از قدرت قانون علیه نیروهای میهن پرست استفاده می کنند، مورد بازخواست قرار دهد.
وی گفت: به نظر می رسد از چنین حوادثی برنامه ای ساخته می شود تا بار دیگر معافیت آشکار عناصر تکفیری داده شود. این کشور یک جنگ طولانی علیه تروریسم داشته است. دشمنان باید در نظر داشته باشند که حفاظت از ایمان و امنیت کشور اولویت ما بر هر چیزی است که هرگز اجازه نمی دهیم مورد حمله قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha