جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: مهمترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا دو اثر مبارک امید آفرینی و ارتقاء اعتماد عمومی است که به افزایش سرمایه اجتماعی و قدرت نرم نظام انقلابی خواهد انجامید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در دیدار با مسئولین بویین زهرا ضمن تقدیر از مردم عزادار و سوگوار سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: باید از همه مردم عزادار، مسئولین هیئت های مذهبی، مساجد و حسینیه ها، رسانه ها، که در برگزاری مراسم عزاداری دهه اول ماه محرم تلاش داشته اند تقدیر نمایم.

وی با اشاره به معرفی وزرای دولت سیزدهم، بیان کرد: فهرست اعلامی از سوی رئیس جمهور دارای ویژگی هایی همچون جوانگرایی با سابقه انقلابی، روحیه جهادی و مردم مداری است که به نوبه خود بشارت آفرین و امیدوار کننده است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ایران می دانند که رئیس جمهور محترم مسیر دشواری را آغاز کرده و امیدواریم دولت جدید در اسرع وقت به مشکلاتی همچون کسری بودجه، ثبات بازار سرمایه و ارز کنترل گرانی و تورم، مسئله کرونا و کمبود آب و برق توجه نموده و آنها مرتفع نماید.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: مهمترین نتیجه تشکیل دولت مردمی و تحول گرا دو اثر مبارک امید آفرینی و ارتقاء اعتماد عمومی است که به افزایش سرمایه اجتماعی و قدرت نرم نظام انقلابی خواهد انجامید.

وی به تحولات اخیر افغانستان پرداخت و بیان کرد: اشرف غنی دولتی فاسد را مدیریت می کرد و تمام امیدش در این سالها به آمریکا بود.

وی اظهار کرد: طالبان اگر بخواهد دولتی تشکیل دهد باید ضمن برقراری کامل امنیت در افغانستان، دولتی متشکل از همه اقوام را تشکیل دهد، در غیر این صورت به سرنوشت داعش دچار خواهد شد.

حجت الاسلام رضوانی همچنین ضمن تقدیر از رئیس قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: اقدامات محترم قوه قضائیه در ادامه مشی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تاثیراتی مثبت از جمله کاهش فاصله بین مردم و مسئولان، افزایش اعتماد عمومی و خنثی سازی توطئه های دشمنان را در پی دارد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha