پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام زهرایی

حوزه/ حجت الاسلام زهرایی گفت: مهرواره محله همدل باید از حالت جشنواره خارج و تبدیل به دغدغه مردم و امامان محله شود و استمرار پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به استقبال مردم استان قزوین از نخستین مهرواره محله همدل گفت: حرف جدی که در مهرواره مطرح شد این بود که مردم به عنوان یک جامعه زنده می توانند خودشان مشکلات را حل کنند و از کنار مسائل محله خود بی تفاوت نمی گذرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: در این میان امام محله نقش مهمی دارد و آن این است که برای حل مسائل محله از اشتغال و ازدواج گرفته تا مشکلات دیگر، شبکه ای را ایجاد کند و ظرفیت های بالقوه محله را به فعلیت برساند.

وی با تأکید بر لزوم ادامه یافتن مهرواره افزود: این مهرواره باید ادامه پیدا کند و امامان ما این موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند، به گونه ای که از حالت جشنواره خارج شده و تبدیل به دغدغه واقعی مردم شود.

حجت الاسلام زهرایی در خصوص رتبه استان قزوین در مهرواره محله همدل بیان کرد: در طول اجرای مهرواره استان ما در رتبه دوم و سوم در نوسان بود؛ این امر نشان می‌دهد که حل مسائل و مشکلات محله برای مردم ما امری جدی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha