شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: عاشقان حسینی همان طور که در برهه های حساس تاریخ ثابت کرده بودند، در دوره کرونایی نیز نشان دادند که نه پرچم امام حسین(ع) زمین می‌ماند و نه جان شیعیان حضرت علی (ع) به خطر می‌افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در دیدار با طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: عاشقان حسینی با بالا نگه داشتن پرچم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کنار برپایی مجالس عزای امام حسین(ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در رزمایش کمک مومنانه نیز سنگ تمام گذاشته و از کسانی که به هر نحو از سوی ویروس کرونا متضرر شده بودند، دستگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد:  اهداف قیام امام حسین(ع) اصلاح امت، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر(ص)، حمایت از حق و مبارزه با باطل بود و اهمیت عزاداری برای ایشان ادامه دادن این اهداف والا است.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مشارکت ملت ایران و عاشق سالار شهیدان در برگزاری باشکوه و پرشور و شعور برنامه‌های سوگواری تاسوعا و عاشورا در لبیک به توصیه‌های رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی قابل تحسین و تقدیر است.

 مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: عاشقان حسینی همان طور که در برهه های حساس تاریخ ثابت کرده بودند، در دوره کرونایی نیز نشان دادند که نه پرچم امام حسین(ع) زمین می‌ماند و نه جان شیعیان امیرالمؤمنین(ع) به خطر می‌افتد.

وی همچنین از مجاهدات های شبانه روزی مدافعان سلامت در خدمت رسانی به بیماران کرونایی تقدیر کرد.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امنیت و آسایش کشور مرهون خون شهدا به ویژه  شهدای مدافع حرم و سلامت است و هر ملتی برای دستیابی به اقتدار و کرامت باید سرمایه‌های بزرگ خود را پاس بدارد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha