جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تشکیل دولت قوی مردمی و تحول‌گرا یا همان دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی الزاماتی دارد که مهم‌ترین آن اتخاذ رویکردهای انقلابی در حرکت کلان دولت داست.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس، اظهار کرد: در ادامه خلق حماسه مردمی در انتخابات ۱۴۰۰ که در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی برگزار شد، رئیس جمهور با بیش از ۱۸ میلیون رأی به‌عنوان نماد تفکر انقلابی و مدیریت جهادی که از وی در قوه قضاییه دیده شد، به‌عنوان رئیس‌جمهور مردم برگزیده شد.

وی افزود: اکنون مردم انتظار دارند دولت جوان حزب‌اللهی که ایشان آن را دولت تحول مبتنی بر بیانیه گام دوم نامید تشکیل شود که در تحقق خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی بتواند گام‌های اساسی و بلندی را بردارد.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به الزامات دولت مردمی و تحول‌گرا، تصریح کرد: تشکیل دادن دولت قوی مردمی و تحول‌گرا یا همان دولت جوان حزب‌اللهی و انقلابی الزاماتی دارد که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به اهمیت اتخاذ رویکردهای انقلابی در حرکت دولت، خاطرنشان کرد: اتخاذ نگاه‌ها و رویکردهای انقلابی و جهادی در حل مسائل و مشکلات جامعه بر اساس راهبرد «ما می‌توانیم» و حرکت بر مبنای بیانیه گام دوم و توجه عینی و عملی به سیاست‌های اعلامی رهبری که در اسناد بالادستی آمده است و سال‌هاست بسیاری از آن‌ها بر زمین مانده است، ازجمله این الزامات است.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: حرکت در مسیر عدالت اجتماعی در تمام ابعاد آن برای کاهش فاصله طبقاتی، تداوم رویکرد و اقدامات ارزشمند در برداشتن و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان مانند آنچه از حضور رئیس جمهور در بیمارستان و داروخانه دیدیم و گسترش حلقه مشاوران و افراد طرف مشورت به نخبگان انقلابی و متخصص از اقشار و گروه‌های مختلف از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود به جد موردتوجه دولت و کابینه سیزدهم باشد.

وی تصریح کرد: نگاه به ظرفیت‌های داخلی و ابتکارات و خلاقیت‌های جوان ایرانی در همه عرصه‌ها، امتداد رویکرد دولت جوان حزب‌اللهی در ادارات کل، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و... بر مبنای شایسته‌سالاری و به‌دوراز اعمال نظرهای سلیقه‌ای و اعتقاد به اینکه راه‌حل اصلی مشکلات کشور، نیاز به یک تحول اساسی و به عبارت بهتر انقلاب اداری و مدیریتی دارد وگرنه بدون این تحول اقدامات دیگر ناقص و ابتر خواهد ماند، از دیگر الزامات دولت مردمی و تحول‌گرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن US ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام خسته نباشید‌ودر گوگل می نویسی فیلم xxx غیراخلاقی‌هست فلیتر‌کنیدو قطع کنید