جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی امام جمعه بویین زهرا

 حوزه / امام جمعه بویین زهرا با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر، از تلاشهای خالصانه و ماندگار کادر درمان تقدیر کزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به مناسبت فرارسیدن روز پزشک، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز به همراه جمعی از مسئولان بویین زهرا با حضور در بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر، از تلاشهای خالصانه و ماندگار کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم به طور جدی شیوه نامه های  بهداشتی را اجرا کنند و خدای ناکرده با سهل انگاری، زحمت و مجاهدت کادر درمانی را به هدر ندهیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: کار شما پزشکان بسیار ارزشمند است و خدا را شکر رضایتمندی را در چشمان بیماران می‌توان به وضوح مشاهده کرد و این کار خالصانه در محضر خداوند منان بی اجر و مزد نخواهد بود.

وی ادامه داد: شرایط امروز کادر درمانی همانند دوران دفاع مقدس است و مبارزه و مقابله با ویروس کرونا همت و تلاش جهادی می‌خواهد که شما دارید، پس در این میدان مبارزه باید دست به دست هم بدهیم تا شعار «ما ویروس کرونا را شکست می‌دهیم» تحقق پیدا کند.

 رضوانی اظهار کرد: امروز شما با آگاهی و علم به اینکه خطر مقابله با این ویروس چه اندازه است، شبانه روز برای سلامی مردم تلاش می‌کنید و این یک کار جهادی ماندگار است.

 امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: در سال کرونایی که پشت سر گذاشتیم بیش از همه شاهد از خودگذشتگی و ایثار کادر درمان از جمله پرستاران با غیرتی بودیم که شبانه روز بر بالین بیماران بودند و در این مسیر علاوه بر دوری از خانه خانواده حتی از جان خودشان گذشتند.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: پرستاران و کادر درمان با دوری از خانواده ها و عزیزان خود و با مخاطره انداختن جان خود باز هم صحنه های روزهای حماسه و ایثار در هشت سال دفاع مقدس را این بار در کسوت مدافع سلامت مردم تکرار کرده و ثابت کردند که عاشقان این نظام و سربازان رهبری در هر صحنه ای حاضرند تا با فدای جان خود با عشق و ایثار به ملت خود خدمت کنند.

در پایان از کادر درمان این مجموعه درمانی تقدیر شد.

امام جمعه بویین زهرا از کادر درمان تقدیر کرد + عکس

انتهای پیام

امام جمعه بویین زهرا از کادر درمان تقدیر کرد + عکس

/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha