پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تکریم در کرمان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان گفت: با توجه به اینکه در حوزه علمیه، طلبه عنصر اصلی است، باید در متن برنامه ریزی ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمان، خانم مرحمت محمدی در آیین تکریم و معارفه مدیران مدارس علمیه سطح دو و سه فاطمیه کرمان، به قدمت چهل ساله مدرسه و سوابق و کارنامه درخشان آن در طی این سال ها اشاره کرد و با آرزوی تعالی و پیشرفت این مجموعه در آینده، به تبیین بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و آینده‌نگری با وجود اقتضائات کنونی بانوان را، مهم‌ترین نکته در اداره حوزه دانست.

وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه علمیه، طلبه عنصر اصلی است، باید طلبه در اصل برنامه ریزی ها قرار گیرد و همان‌طور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند؛ فردای دنیای اسلام در دست طلبه‌هاست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمان اظهار داشت: باید طلبه در متن برنامه ریزی ها باشد و برنامه ریزی ها متناسب با نیازهای طلاب خواهر باشد تا آن ها نیز بتواند پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

خانم محمدی تأکید کرد: دیگر اینکه برنامه ریزی  ها به صورت هدفمند و مبتنی بر واقعیت های موجود و اولویت های زندگی خواهران از جمله ازدواج به هنگام، فرزند آوری، همسری و مادری باشد. 

در این مراسم، خانم صدیقه منتظر به‌عنوان مدیر سطح سه و خانم فاطمه سادات امیری به‌عنوان مدیر سطح دو فاطمیه کرمان معرفی و از بیش از دو دهه خدمت خانم محمدی به‌عنوان مدیر سطح سه و قریب به یک دهه خدمت خانم مطهره علی مرتضی به‌عنوان مدیر سطح دو تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha