پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن تقدیر از نقش رسانه ملی در انعکاس برنامه های دهه اول محرم، بیان کرد: صداوسیما محرّم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و خلاء اجتماعات حسینی توانست پوشش بسیار خوبی از عزای سرور و سالار شهیدان به نمایش گذارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در نشستی با کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تقدیر از حضور ملت ایران در برپایی برنامه های دهه اول ماه محرم، گفت: امسال هم به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه های عزاداری تحت تاثیر این مسئله قرار گرفت، ولی ملت عاشق سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به خوبی مجالس عزاداری را برگزار کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که در شرایط کرونا قرار گرفته ایم، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از بی‌توجهی به آنها از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن تقدیر از نقش رسانه ملی در انعکاس برنامه های دهه اول محرم، بیان کرد: صداوسیما محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و خلاء اجتماعات حسینی توانست پوشش بسیار خوبی از عزای سرور و سالار شهیدان به نمایش گذارد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: رسانه ملی توانست با انعکاس صحنه‌های بدیع از عزاداری‌های نوین و سخنرانی‌ها هر خانه را به یک حسینیه تبدیل کند.

 وی با اشاره به توزیع نذورات در دهه اول محرم، بیان کرد: امسال برخی از شهروندان با توجه به شیوع کرونا تصمیم گرفتند نذورات خود را در قالب کمک های مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha