چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: گرچه رشادت و از خود گذشتگی جامعه پزشکان در دوران دفاع مقدس موجب مباهات نظام اسلامی است، اما امروز هم این قشر در مبارزه با ویروس کرونا، سپر سلامتی جامعه هستند.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با تبریک روز پزشک و طلب مغفرت برای پزشکان شهید جبهه سلامت، اظهار داشت: خدمات ارزشمند جامعه پزشکی در ۴ دهه اخیر از عمر با برکت نظام اسلامی، از آنها تجسمی از گذشت، اخلاص در عمل و وظیفه شناسی را به یادگار گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در حالی که با شروع ویروس منحوس کرونا هر کس به دنبال حفظ جان و سلامتی خود بود، جامعه پزشکی و مدافعان سلامت بودند که با خریدن بلا و مصیبت به کمک مردم شتافتند.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا و ایثار مدافعان سلامت برای ما حامل پیام های زیادی است، افزود: پزشکان و پرستاران با توجه به شناخت خطرات موجود در مسیر خدمت به مبتلایان کرونا، با ورود به این عرصه، اضطراب و دلهره جامعه را تبدیل به آرامش روانی کردند.

حجت الاسلام ایرانی افزود: برخی از شهدای جامعه پزشکی که در میدان مبارزه با کرونا به شهادت رسیدند، از یادگاران دفاع مقدس و تربیت یافتگان مکتب عاشورا بودند که در عمل جلوه ای از «ایثار حسینی» را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان گفت: تقدیر و تشکر رهبری حکیم و فرزانه از جامعه پزشکی و پرستاری در دوران مبارزه با ویروس منحوس، مهر تاییدی است بر خدمات ارزشمند و مخلصانه فرشتگان سلامت و مایه مباهات نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha