پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتخاری تبلیغات

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری های دهه اول محرم ۹۵ درصد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، سید رضا افتخاری،  امروز در نشست خبری گفت: علی‌رغم همه سختی‌ها و بیماری کرونا با همکاری نماینده ولی‌فقیه، استاندار، وعاظ و مداحان برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در رعایت پروتکل‌ها ۳۰ درصد از کشور بالاتر بودیم، افزود: رعایت پروتکل‌ها در عزاداری ها ۹۵ درصد بود و ۵ درصد باقی‌مانده در یکی از شهرستان‌ها بوده که متاسفانه تا حدودی رعایت نشد.

وی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی برنامه‌های عزاداری، مواسات و تهیه و پخت غذا را اجرا کردند و تبلیغات اسلامی طبق وظیفه ذاتی همکاری و نظارت داشته است.

افتخاری ادامه داد: در دهه اول محرم ۵۵۰ هیات مذهبی فعال بودند که هر شب کار نظارت بر این هیئات انجام می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی این ایام ۳۰۶ روحانی بومی و غیربومی غیرمستقر و ۳۷۰ روحانی بومی مستقر در قالب ۱۰ گروه تبلیغی انجام وظیفه کردند، که با توجه به وضعیت شهر سی‌سخت ۴۲ نفر از مبلغان به این شهر اعزام و خدمات اجتماعی و فرهنگی ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha