جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان علوم پزشکی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با خانواده شهید زارعی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، به مناسبت روز پزشک، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در منزل دکتر زارعی نخستین شهید مدافع سلامت استان حضور یافت و یاد و خاطره این مدافع سلامت را زنده نگه داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در این دیدار شهید را دارای دو جایگاه اخروی و دنیوی دانست و گفت: شهید به مثابه چراغ هدایت برای خانواده و جامعه روشنگری خواهد کرد که هر دو جایگاه را باید پاس داشت و به شکرانه آن سجده شکر بر درگاه خداوند متعال به جای آورد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نائل آمدن به فیض شهادت را ریشه داشتن در سیره اهل بیت دانست و افزود: اعمال و رفتار این شهید بزرگوار به گواه بسیاری از نزدیکان و دوستان در زمان حیات موجب رضایت الهی و ختم به شهادت شد که بسیاری به آن غبطه می‌خورند.

وی ادامه داد: تربیت فرزندی که در مسیر شهید حرکت و مورد رضایت ایشان باشد، یکی از وظایف مهم همسر بزرگوار شهید خواهد بود و امیدواریم فرزندان شما مسیر پدرشان که خدمت صادقانه برای امت اسلام بوده را پیش روی قرار دهند و مایه سر بلندی و افتخار جامعه شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت دکتر محمد زارعی، از مجموعه کادر پزشکی و درمانی که در مبارزه با ویروس منحوس کرونا برای حفظ سلامت جامعه از جان خود مایه گذاشتند، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه پدر همسر شهید زارعی ضمن خوشامدگویی و سپاسگزاری از حضور دلگرم کننده نماینده ولی فقیه، بیان کرد: جامعه ای که ولی فقیه دارد یعنی پدر دارد. نماینده رهبر معظم انقلاب پدر معنوی خانواده این شهید و به خصوص فرزندان او و همه فرزندان شهدا و ایتام هستند.

در پایان یزدان پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: برای رسیدگی و حل مشکلات و معضلات خانواده این شهید بزرگوار با تمام توان و ظرفیت انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha