دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پیام تسلیت مدیران حوزه های علمیه خواهران از سراسر کشور در پی درگذشت مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه / مدیران حوزه های علمیه خواهران کشور، درگذشت مدیر حوزه خواهران استان هرمزگان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان،  مدیران حوزه های علمیه خواهران کشور در پیام های جداگانه ای، درگذشت حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیر حوزه خواهران استان مرکزی:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر، دوست و همکار گرامیمان جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای جهانگیری مدیر محترم استان هرمزگان به لقاءالله پیوست. ایشان مصداق آیه کریمه «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّه». ایشان در دوران فراگیری علم و معرفت بسیار کوشا و در دوران مدیریت علاوه بر تعهد و دلسوزی در خدمت، ولع و عطش کسب تجربیات دیگران را داشت تا بتواند بهتر خدمت رسانی نماید. در اخلاق، تواضع و فروتنی زبان زد بود. او متفکر و اندیشمندی بی پیرایه و بی آلایش و فارغ از عناوین دنیوی دوران خدمت سپری می کرد. روحش شاد و در این ایام در پناه  قرآن کریم و میهمان خوان پر برکت اهل البیت سلام الله علیهم اجمعین باشد. این ضایعه را به خانواده محترمشان و تنها فرزندشان و نیز دوستان و همکاران تسلیت گفته، علو درجات آن مرحوم را از خداوند مهربان تمنا دارم.اللهم انا لا نعلم منه الا خیراً

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران فارس:

 الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر اندوهبار درگذشت حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان   باعث تأسف و تأثر فراوان شد.

این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم ایشان و کارکنان و طلاب معزز هرمزگان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات وبرای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.امید که یاد خدا اندکی از بار این غم سترگ را بکاهد و روح آن  مرحوم در پناه حق آرامش گیرد.

پیام تسلیت مدیر حوزه خواهران آذربایجان غربی:

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر تلخ و غم انگیز درگذشت فاضل گرانقدر و فرهیخته جناب آقای جهانگیری (رحمت الله علیه ) موجب تاسف و تأثر گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان آن فقید سعید و همکاران محترم مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، از خداوند منان برای ایشان علو درجات و رضوان و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و اجر فراوان مسئلت دارم.روحش شاد و میهمان سفره با کرامت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام

 پیام تسلیت مدیر حوزه‌ خواهران اصفهان:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر اندوهبار درگذشت برادر و همکار گرانقدر و فاضل حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری مدیر و استاد حوزه علمیه خواهران هرمزگان باعث تأسف و تأثر فراوان شد. ایشان متفکری اندیشمند متعهد و متخلق به اخلاق حسنه، متواضع، فروتن و فارغ از عناوین دنیوی بودند که عمر گرانبهای خود را در خدمت به دین مبین اسلام و حوزه های علمیه صرف نمودند.

اینجانب فقدان مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان را به خانواده محترم ایشان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین استاد بهجت‌پور، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حاج آقای واحدی، مدیران محترم استانی، کارکنان، طلاب و اساتید محترم در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان تسلیت عرض می نمایم و مغفرت و رحمت واسعه الهی و علو درجات و حشر با حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می نمایم و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند مهربان و غفار خواستارم. عاش سعیدا و مات سعیدا

 پیام تسلیت سرپرست حوزه خواهران آذربایجان شرقی:

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر تلخ و غم انگیز درگذشت فاضل گرانقدر و فرهیخته جناب آقای جهانگیری (رحمت الله علیه ) موجب تاسف و تأثر گردید. رحلت این عالم بزرگوار را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری و مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تسلیت عرض نموده و امیدواریم با اربابشان حضرت اباعبدا...الحسین (ع)محشور شوند . ضمن عرض تسلیت و تعزیت به بازماندگان و خانواده محترم آن بزرگوار،از خداوند منان برایشان صبر جزیل مسئلت می نمائیم.

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران:

انا لله و انا الیه راجعون 

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر ارتحال جانسوز حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر جهانگیری مدیر محترم حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان موجب تألم و تاثر مدیریت و همکاران حوزه علمیه خواهران مازندران گردید. با کمال تاسف و تاثر درگذشت این مدیر انقلابی و جهادی حوزه علمیه خواهران هرمزگان که با زهد و وارستگی عمر بابرکت خویش را وقف تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی(ص) و خدمت به نظام اسلامی و حوزات مقدسه نموده و منشاء برکات و خدمات زیادی در عرصه های مختلف بودند را خدمت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بهجت پور مدیر محترم حوزه های علمیه خواهران، همکاران بزرگوار مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و ازدرگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر ارتحال فاضل عالم  حجت الاسلام و المسلمین عبدالمحمود جهانگیری مدیر انقلابی و تلاشگر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان و عضو هیات علمی دانشکده علوم و معارف قرآن کریم بندرعباس، باعث تاسف و تاثر فراوان گشت. این جوان جهادگر و انقلابی که عمرخویش را صرف تحصیل و تدریس و خدمت در حوزه و دانشگاه  نمود از مصادیق نیکوی رویشهای نیکوی انقلاب بود.

 اینجانب این ضایعه را به خانواده، همکاران ایشان در استان هرمزگان و جامعه حوزوی، تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن عالم متخلق از درگاه الهی خواهانم.

پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران کردستان:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ناباورانه درگذشت همکار گرامی مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان موجب اندوه فراوان گردید. عمر گرانبهای ایشان در راستای خدمت رسانی به  دین مبین اسلام و حوزه های علمیه سپری شد. تلاش های مجدانه، صداقت، اخلاق مداری، تعهد و دلسوزی این همکار فقید در یاد و خاطره طلاب، اساتید و همکاران، ماندگار خواهد بود. 

اینجانب از طرف خود، همکاران و مدیران مدارس استان کردستان ضایعه درگذشت ایشان را به خانواده محترم آن مرحوم، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین بهجت‌پور(زید عزه)، سایر همکاران محترم حوزه های علمیه خواهران کل کشور، همکاران، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان هرمزگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر بر این مصیبت را مسئلت دارم. 

 پیام تسلیت سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم:

رحلت مدیر وارسته و مجاهد حوزه های علمیه خواهران استان هرمزگان، عالم فرهیخته حجه الاسلام و المسلمین جهانگیری، باعث تاثر  حقیر، همکاران، اساتید و طلاب مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم گردید.

 اینجانب مصیبت وارده را به مدیر محترم مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور، معاونت محترم امور حوزه‌ها، حوزه‌های علمیه سراسر کشور، مجموعه مدیریت، کادر، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، به خانواده محترم آن مرحوم و دوستان و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده و ضمن طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی برای ایشان، برای بازماندگان از درگاه حق تعالی اجر و صبر مسألت دارم. 

 پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران کرمان:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال حزن انگیز همکار محترم حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. با نهایت اندوه و تألم، درگذشت آن فاضل گرانقدر و مجاهد خدوم را محضر بازماندگان ایشان، مدیر حوزه های علمیه خواهران و همکاران محترم مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان تسلیت عرض نموده و از خدای سبحان برای آن مرحوم، حشر با سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

پیام مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

همواره عالمان دین در میان مردم وارثان انبیاء و اولیای الهی بوده اند، عالمانی که هادی سبل و راهبر و راهنمای راه سعادت مردم بوده و هستند. امروز با نهایت تأسف خبر درگذشت مرحوم مغفور عالم ربانی جناب حجة الإسلام و المسلمین جهانگیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان منتشر شد ، حقا ایشان از هادیان سبیل الی الله  بودند، که عمر خویش را در تبلیغ و ترویج شریعت مصروف داشتند. این مصیبت بزرگ را به خانواده محترمشان، همکاران وطلاب محترم  استان هرمزگان تسلیت عرض نموده امیدواریم خداوند متعال روح پاکش را با سرورمان آقا ابا عبدالله (ع)محشورنماید و به بازماندگان صبرجزیل عنایت فرماید.

پیام حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد:

از طرف همکاران مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه دردناک رو محضر امام زمان  خانواده محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا جهانگیری(رضوان الله تعالی علیه) و همه همکاران حوزه های علمیه در سراسر کشور بالاخص همکاران مدیریت و مدارس علمیه خواهران استان هرمزگان تسلیت عرض می نمایم ،ان شاالله با ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشورگرداند و برای باز ماندگان صبری جزیل عنایت دارم.

پیام مدیر حوزه حوزه علمیه خواهران استان لرستان:

"کُلُّ مَنْ عَلَیْها فانٍ وَ یَبْقی‌ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرامِ"

عروج روح فقید سعید همکار گرامی جناب حجت الاسلام جهانگیری مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان مایه تاسف و تالم است.

این مصیبت دردناک را خدمت خانواده ی مکرم ایشان، جامعه ی روحانیت و مدارس علمیه آن استان تسلیت عرض می کنم.

اینجانب از طرف خود ، همکاران و مدیران استان لرستان رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان، از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان:

انا لله و انا الیه راجعون                                

رحلت روحانی مخلص و عالم بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای جهانگیری موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

ایشان از فرهیختگان و همکاران خدوم و انقلابی حوزه علمیه خواهران بودند که همواره جهت اعتلاء و خدمت به حوزه علمیه خواهران از هیچ تلاشی فروگذار ننمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف ایشان و حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، رحمت و مغفرت الهی و حشر با اهل بیت(ع) را برای آن بزرگوار مسئلت دارم.

پیام مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان:

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت ناگهانی همکار عزیزمان حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری مدیر محترم حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان را به خانواده محترم آن مرحوم و کلیه همکاران تسلیت عرض می نمائیم.

هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت می داریم .
روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha