سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قرارگاه جهادی

حوزه/حجت الاسلام مومنی از اعزام بیش از ۷۰ روحانی اصفهانی به بیمارستان ها در موج پنجم کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اعزام جدید قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان به بیمارستان های کرونایی اظهار کرد: همزمان با آغاز موج پنجم کرونا که موسوم به کرونا دلتا است و بسیار شرایط وخیمی را برای سطح کشور و اصفهان ایجاد کرده و موجب پِرشدن تخت های بیمارستانی گشته است، اقدام به اعزام نیروی جدید جهادی کردیم.

وی بیان کرد: طلاب خواهر و برادر تحت قالب قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان با اعزام به بزرگترین بیمارستان استان، بیمارستان هزار تخت خوابی الزهرا(س) که اختصاص به بیماران کرونایی یافته است، به کمک کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی به انحاء مختلف پرداختند.

 معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر اینکه این اعزام نیروهای جهادی همزمان با ایام محرم بود، تصریح کرد: حقیقت امر آن است که بهترین نوع تبلیغ عملی و عرصه خدمت رسانی از روحانیون در این ایام، حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان است.

وی تصریح کرد: روحانیون همواره ثابت کرده اند که مرد میدان  و عمل بوده اند و اکتفا به حرف و سخن نکرده اند، حضور جهادی طلاب  و مبلغین در موج پنجم کرونا با وجود کرونا دلتا که قدرت سرایت آن بیشتر است، نشان از اخلاص و عزم این جهادگران است.

حجت الاسلام مومنی با بیان اینکه تا کنون قریب به ۷۰ نفر از برادران و خواهران در بیمارستان الزهرا (س) اعزام شدند، عنوان کرد: حضور طلاب جهادی با توجه شدید تر شدن و تغییر نوع ویروس کرونا و خطرناک تر بودن نوع ویروس لبیک به ندای رهبری است.

وی در تشریح فعالیت های صورت گرفته در بیمارستان الزهرا(س) خاطرنشان کرد: راه اندازی موکب سیار مزیین به پرچم حرم امیرالمومنین (ع)، امام حسین (ع)، حضرت عباس(ع)   و هدیه نبات ونمک تبرکی، راه اندازی روضه اتاقی (کوتاه در حد سلام برامام حسین در این ایام)، برگزاری ۵ شب روضه و سخنرانی در نمازخانه بیمارستان، فضا سازی بیمارستان با پرچم ها و کتیبه ها با آرم قرار گاه جهادی، ایستگاه صلواتی در ورودی درب کارکنان و پخش شربت و۴۵۰ عدد غذای نذری در شب تاسوعا و عاشورا از جمله برنامه ها بوده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: راه اندازی نمایشگاه سیار نقاشی و دلنوشته با موضوع تشکر از کادر درمان توسط کودکان کاربا هماهنگی بنیاد سلوی، تهیه تعدادی سربند یا اباعبدالله الحسین برای برادران و لبیک یا زینب برای خواهران جهت اعزام به بخش و هماهنگی جهت شرکت تعدادی از طلاب مدرسه ولیعصر در روضه های بیمارستان و روضه های اتاق به اتاق دیگر برنامه های انجام شده توسط مبلغین قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان است.

 اعزام بیش از ۷۰ روحانی اصفهانی به بیمارستان ها در موج پنجم کرونا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha