سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

  حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز طلاب در جبهه فرهنگی که خیلی حساس تر از جبهه نظامی است، فعالیت می کنند و این نبرد بسیار حساس و مهم ارزیابی می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری  «حوزه،» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین  محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در افتتاحیه دوره میثاق طلبگی طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان قزوین گفت: خبر درگذشت حجت الاسلام والملسلمین ابراهیمی، حوزه علمیه استان قزوین را داغدار کرده است و دست اندرکاران حوزه با غم و اندوه فراوان رو به رو شده اند.

وی خاطرنشان کرد: توفیق بسیار بزرگی نصیب طلاب جدیدالورود شده است و شما را می توان به عنوان بهترین مردمان روی زمین نام گذاری کرد، چراکه در بحران فرهنگی و دینی دنیای امروز از تمام تعلقات و جاذبه ها رهایی پیدا کرده و به سمت اسلام ناب روی آورده اید و تحصیل و تهذیب در حوزه علمیه را برگزیده اید.

 مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز طلاب در جبهه فرهنگی که خیلی حساس تر از جبهه نظامی است، فعالیت می کنند و این نبرد بسیار حساس و مهم ارزیابی می شود.

 وی ادامه داد: دفاع و نبرد در جنگ فرهنگی بر همگان لازم است و باید در این مسیر طلاب با توانمندسازی در عرصه فرهنگی حضور پیدا کرده و تاثیرگذاری خود را در سطح جامعه نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا اظهارکرد: چندین سال است که با انبوهی از شبهات و موضوعات مختلف فرهنگی رو برو هستیم و اگر توانمندی پاسخگویی به این شهبات نباشد با مشکلات بیشتری رو برو خواهیم شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: علم فقط محدود به علم رسمی مانند صرف و نحو، فقه اصول و تفسیر   نمی شود و علم اخلاق هم از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع باید در تمامی ایام و سال های طلبگی یک اصل قرار گیرد .

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha