شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسدالله جعفری

حوزه/ رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی ضمن قدردانی از زحمات مدافعین جبهه سلامت بر ضرورت صیانت از حقوق عامه تأکید کرد و گفت: توجه به سلامت عمومی شهروندان یکی از اولویت اصلی دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان امروز در جریان دور دوم سفرهای فصلی متناوب این بار به‌طور سرزده و از پیش تعیین نشده به بخش بام و صفی‌آباد و سپس شهرستان اسفراین رفت و در ادامه از برخی مراکز درمانی و بهداشتی نیز بازدید کرد.

در این بازدیدها تنی چند از معاونین قضایی و کارشناسان واحدهای فنی و مهندسی و آمار و انفورماتیک حجت‌الاسلام جعفری را همراهی می‌کردند.

وی پس از بازدید از حوزه قضایی بام و صفی‌آباد از برخی مراکز درمانی و بهداشتی نیز بام و صفی‌آباد، در گفتگو با مسؤولین بهداشت و درمان این بخش، آخرین وضعیت گسترش بیماری کرونا و واکسیناسیون و بعلاوه مهم‌ترین مشکلات مبتلابه را در این حوزه‌ها بررسی و حسب مورد دستورهای مقتضی صادر کرد.

مقام عالی قضایی استان ضمن قدردانی از زحمات مدافعین جبهه سلامت بر ضرورت صیانت از حقوق عامه تأکید و با بیان اینکه توجه به سلامت عمومی شهروندان یکی از اولویت اصلی دستگاه قضایی است؛ به کمبودها و محدودیت‌های استان در این خصوص اشاره و از تداوم روند پیگیری مشکلات مبتلابه از طریق مراجع قانونی در تمامی سطوح تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان سپس در بازدید از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب و نیز شورای حل اختلاف اسفراین با تنی چند از مراجعین نیز گفتگو و مسائل و مشکلات مربوطه را مورد بررسی قرار داد و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور دستورهای لازم را صادر و ابلاغ کرد.

گفتگوی چهره به چهره با رؤسای دادگستری و دادستان‌ها و کادر قضایی و اداری و بعلاوه اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف اسفراین و بام و صفی‌آباد، بازدید از ساختمان در حال احداث دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین و در پایان مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در این دو حوزه قضایی از دیگر برنامه‌های رئیس‌کل دادگستری استان در این سفر بود.

گفتنی است رئیس‌کل دادگستری استان در بازدید از ساختمان اداری دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین با اشاره به مراحل پایانی کار ابراز امیدواری کرد: با اتمام این پروژه و تقویت سازوکارها و زیرساخت‌های ارائه خدمات قضایی بهتر و بیشتر به شهروندان بتوانیم گام مؤثرتری در راستای بهبود شاخص‌های عملکردی ازجمله در حوزه تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل و تسریع در فرایند دادرسی‌ها برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha