پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: حوزه های علمیه از گذشته تاکنون محل پاسخگویی به شبهات و روشنگری علمی، اعتقادی و بصیرتی بوده و امروز مبارزه تئوریک و اعتقادی با جریان های انحرافی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب، ضمن تسلیت عزای حسینی(ع)، اظهار داشت: مصباح الهدی و سفینه نجات بودن امام حسین(ع) روز به روز در دنیا وسیع تر می شود و دلها را به خدا نزدیک نموده که این خود زمینه ساز ظهور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

«جعفری» مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب شد

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه باید حوزه های علمیه در چهار عرصه حضور داشته باشند، گفت: تعلیم، تهذیب، بصیرت بخشی، بالا بردن آگاهی خود و حضور در میدان خدمت رسانی اجتماعی از رسالت های حوزه و روحانیت است.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: حوزه های علمیه از گذشته تاکنون محل پاسخگویی به شبهات و روشنگری علمی، اعتقادی و بصیرتی بوده و امروز مبارزه تئوریک و اعتقادی با جریان های انحرافی دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: در زمان وقوع زلزله در سرپل ذهاب، سیل لرستان، گلستان، خوزستان و شیوع ویروس منحوس، طلاب و روحانیت در خط مقدم خدمت رسانی دوشادوش کادر درمان حضور داشته و خیلی از آنها نام و نشانی ندارند.

وی در پایان از خدمات چند ساله حجت الاسلام روح الله کرمی نیا تقدیر و تشکر و حجت الاسلام اسلام جعفری را به عنوان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب معرفی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha