شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مومنی گفت: حضور مستمر طلاب خاصه در ایام کرونا موجب تعجب کادر درمان استان شده است و این فرصت خدمت رسانی، یک سرمایه ای بی بدیل است که در اختیار حوزه های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی پیش از ظهر امروز در جلسه ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اظهار کرد: رحلت آیت الله فقیه ایمانی ضایعه اسف بار برای استان است و صدور قریب به ۴۰ پیام درگذشت از گروه ها و افراد حقیقی و حقوقی مختلف در سطح کشور، نشان از گستردگی فعالیت این عالم جلیل القدر داشت.

وی در ادامه اشاره ای به حضور و اعزام طلاب خواهر و برادر در موج پنجم کرونا به بیمارستان الزهرا(س) کرد و گفت: حضور مستمر طلاب در بیمارستان موجب تعجب کادر درمان استان شده است و این فرصت خدمت رسانی یک سرمایه ای بی بدیل  است که در اختیار حوزه های علمیه است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: حضور مشتاقانه طلاب در صحنه های خدمت رسانی در ایام کرونا، باعث تغییر نگرش و روش مردم در مواجه با روحانیون شده است.

وی افزود: در سال گذشته علی رغم همه مشکلات ناشی از شرایط کرونایی، طرح رشد و تعالی حوزه علمیه اصفهان توسط معاونت تهذیب و تبلیغ و همت همه مسئولین امر تا حد ممکن اجرا شد. به عنوان مثال تست ورزش طلاب و پایش سلامت جسمانی در قالب طرح رشد برای طلاب پایه اول در ترم دوم تحصیلی همه  مدارس استان انجام شد و آمار و ارقام آن احصا گشت.

حجت الاسلام مومنی عنوان کرد: طرح حدیث خوانی، سواد رسانه و قرائت صحیح و زیبا خوانی قرآن از دیگر طرح هایی است که در قالب طرح رشد و تعالی حوزه علمیه اصفهان برای پایه های اول تا سوم در سال گذشته از جمله اقدات صورت گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha