پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اطلاعیه جدید معاونت آموزش درباره آزمون غیرحضوری طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان فارس از برگزاری امتحانات به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام رحیم حسین پور در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که به لحاظ فنی در آزمون های آنلاین برای طلاب پیش می آمد، شورای آموزش حوزه علمیه استان تصمیم گرفت امتحانات جبرانی و ارتقایی شهریور ماه را مانند امتحانات تیر ماه به صورت حضوری و البته منطبق با شیوه نامه های بهداشتی برگزار کند.

وی اضافه کرد: حوزه علمیه استان فارس از ابتدای شیوع کرونا پیوسته به دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا پایبند بوده و در تصمیم گیری ها با کارشناسان مربوطه مشورت کرده است، به همین دلیل پس از تدوین شیوه نامه برگزاری امتحانات با مشورت کارشناسان علوم پزشکی و تأیید آنها برنامه ریزی برگزاری امتحانات انجام شد.

معاون آموزش حوزه علمیه فارس تصریح کرد: طی این شیوه نامه طلاب غیر بومی می توانند با مراجعه به مدارس علمیه شهرستان های محل سکونت خود امتحان بدهند، به همین دلیل نیاز به عزیمت به شهرستان محل تحصیل و حضور در خوابگاه نیست.

حجت الاسلام حسین پور عنوان کرد: حفظ سلامت طلاب و اساتید مورد تأکید مدیریت حوزه علمیه استان فارس است و مدیران مدارس نیز موظف هستند نسبت به ضد عفونی محل امتحان و رعایت فاصله گذاری و زدن ماسک نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: میانگین حضور طلاب در هر جلسه امتحانی حدود ده نفر است که مطابق با پروتکل های بهداشتی ارائه شده توسط ستاد مقابله با کرونا مانعی ندارد؛ مسئولان حوزه در کنار اهتمام به اجرای آئین نامه ها و کیفیت بخشی به آموزش، نسبت به سلامت و بهداشت طلاب نیز اهتمام جدی دارند.

معاون آموزش حوزه علمیه فارس مطرح کرد: به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا حتی طلاب دیگر استان ها نیز با هماهنگی مدارس مبدأ و مقصد و با تأیید نهایی معاونت آموزش استان فارس می توانند در استان محل اقامت خود امتحان بدهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبر IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    سلام . تا الان مرکز مدیریت چقدر نظارت داشته ؟ فقط حرف زدن خوب بلدید ؟ انگار که انگار روزی بیش از ۶۰۰ نفر کشته داریم.
  • Majnoon IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    با روزی ۷۰۰ کشته کرونایی خوب جون طلبه هارو به خطر انداختید . قبول باشه ان شالله