جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1201199.jpg

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در تماسی تلفنی با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: در خدمت مردم خوزستان هستم و خوزستان را بسیار دوست دارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور، به‌صورت تلفنی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحانی، در این مکالمه تلفنی ضمن تقدیر و تشکر از اختصاص نخستین سفر استانی دولت به خوزستان بیان کرد: سفر دولت انقلابی به خوزستان مصداق تحقق ۲ راهبرد ترسیمی مقام معظم رهبری "با مردم بودن" و "اقدام جهادی" است.

وی افزود: این سفر نشان داد حل چالش‌ها و مشکلات مزمن خوزستان همچون موضوع تنش آبی و فاضلاب در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: این‌گونه اقدامات مایه امیدواری مردم و یاس دشمن و زمینه‌ساز تحول در حوزه‌های مختلف معیشتی است .

وی گفت: رفتن میان مردم بدون واسطه و لمس درد و محرومیت‌ها و گوش فرا دادن به سخن و مطالبات آن‌ها جزء آرمان‌های انقلاب اسلامی و محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌باشد.

لازم به ذکر است، رئیس‌جمهور نیز در این تماس تلفنی خطاب به نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: در خدمت مردم خوزستان هستم و خوزستان را بسیار دوست دارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha