پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 975087
۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
Capture.JPG

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هم‌اکنون ۲۰ شهر خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهر با وضعیت نارنجی و ۴ شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، فرهاد ابول نژادیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان خوزستان، اظهارداشت: شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، اندیمشک‌، بندرماهشهر، شوش، بهبهان، آغاجاری، امیدیه، ایذه، باغملک، دزفول، رامشیر، کارون، مسجدسلیمان، رامهرمز، شوشتر و هندیجان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های اندیکا و لالی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند گفت: شهرستان‌های هفتکل، باوی، هویزه و گتوند نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته‌اند.

ابول نژادیان گفت: پیش از این نیز ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در شرایط زرد قرار داشتند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است، اظهارداشت: بیش از ۶۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان ناشی از شرکت در دورهمی خانوادگی و تردد درون و برون شهری اعلام شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha