جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا با اشاره به این که دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات است، خاطرنشان کرد: سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان خوزستان در دومین روز از استقرار دولت نشانگر وجود روحیه امید بخشی و مردم داری در ایشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در نشستی با جمعی از مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت:حل مشکلات کشور نیازمند برنامه ریزی و اقدامات فوری، میان مدت و بلند مدت است.

وی با اشاره به این که دولت سیزدهم وارث انبوهی از مشکلات است، خاطرنشان کرد: سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان خوزستان در دومین روز از استقرار دولت نشانگر وجود روحیه امید بخشی و مردم داری در ایشان بود.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: مردم انتظار دارند در انتخاب استانداران و مدیران ارشد و میانی، تنها با سه شاخص اصلی جوان، انقلابی و کار بلد بودن و به دور از سهم خواهی ها عمل شود.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:آمریکا بداند که آینده ایران هیچ گاه به زلف پوسیده آنها گره نخواهد خورد و دولت بر اساس عزت، حکمت، مصلحت و منافع ملت شریف ایران عمل خواهد کرد.

 وی به تحولات افغانستان پرداخت و عنوان کرد: افغانستان در طول ۴۰ سال گذشته از اتحاد جماهیر شوروی سابق و آمریکا زخم هایی عمیق خورده است و اعتماد مجدد به وعده های پوشالی غربی ها بیش از پیش این کشور را به هلاکت خواهد رساند.

در پایان این دیدار، مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا، به همراه امام جمعه با حضور در گلزار شهدا با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کردند.

دولت منتخب وارث انبوهی از مشکلات است

 انتهای پیام

دولت منتخب وارث انبوهی از مشکلات است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha