یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به وظایف سنگین طلاب و روحانیون در برابر شبهه افکنی‌ها، گفت: هم‌اکنون در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که سخت‌ترین آزمون‌ها را در پیش داریم؛ به همین دلیل طلاب و روحانیون در هر عرصه‌ای که یک طلبه می‌تواند انجام‌وظیفه کند، باید ایفای نقش کرده و یکی از آن اقدامات باید پیوند بین دولت و ملت باشد که این جهادی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گردهمایی طلاب و روحانیون جهادگر عرصه سلامت، اظهارداشت: اگرچه سخن رهبر معظم انقلاب همیشه در رأس امور برای طلاب جوان قرار دارد، اما لازم است که فرهنگ جهادی در حوزه‌های علمیه تقویت شود.

وی ادامه داد: امروزه ایران اسلامی در مقطعی قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگری نیازها را برای حوزه علمیه ایجاد می‌کند که در عرصه‌های مختلف انجام‌وظیفه کند.

وی با بیان این‌که در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که سخت‌ترین آزمون‌ها را در پیش داریم، افزود: کشور از جهات مختلف مورد تهدید قرار گرفته و نظام سلطه تنها کاری که می‌تواند در شرایط کنونی انجام دهد، شبهه افکنی و دروغ‌پراکنی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با بیان این‌که طلاب و روحانیون در شرایط کنونی و شبهه افکنی‌ها وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون در هر عرصه‌ای که یک طلبه می‌تواند انجام‌وظیفه کند، باید ایفایش نقش کرده و یکی از آن اقدامات باید پیوند بین دولت و ملت باشد که این جهادی بزرگ است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، عنوان کرد: امروزه اگر می‌خواهیم مردم حرف ما را بپذیرند، باید ببینند که طلاب و روحانیون در همه عرصه‌ها در کنار مردم قرار دارند.

وی در تشریح دو وظیفه تعریف شده برای حوزه‌های علمیه، گفت: نخست شناخت خوب و دقیق محیط خود و سپس رایزنی و گفت‌وگو با مسئولان است، البته با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز باید هماهنگ باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با تأکید بر اینکه طلاب جوان، باید در عرصه‌های سیاسی به تبیین فرمایش رهبر معظم انقلاب اهتمام خاص داشته باشند، بیان کرد: حلقه‌های مطالعاتی فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، تبیین دقیقه آن‌ها، مباحثه و همسو کردن با سخنان نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز اجرایی شود.

انتهای پیام./۱۰۱۲۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha