دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بالصور/ زياة السيد رئيسي إلى محافظة خوزستان جنوبي إيران

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی گفت: حضور بی‌پیرایه در میان عشایر مناطق کم برخوردار روستایی، محلات محروم اهواز، بیمارستان رازی و استماع سخنان مردم دردمند آن‌هم در روز جمعه و گرمای شدید استان، کام عطشناک مردم حماسه‌ساز خوزستان را بیش از آب جاری با عمل صادقانه به وعده تغییر روش کشورداری و نمایش سبک دولت داری ولایی و علوی سیراب نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سفر از پیش اعلام نشده رئیس‌جمهور به خوزستان، اظهارداشت: از باب انجام وظیفه لازم میدانم از اقدام پر برکت رئیس‌جمهور انقلابی و ولایی آقای رئیسی که اولین سفر بی تشریفات استانی خود را به خوزستان اختصاص دادند، کمال تشکر را ابراز نمایم.

وی تصریح کرد: حضور بی‌پیرایه در میان عشایر مناطق کم برخوردار روستایی، محلات محروم اهواز، بیمارستان رازی و استماع سخنان مردم دردمند آن‌هم در روز جمعه و گرمای شدید استان، کام عطشناک مردم حماسه‌ساز خوزستان را بیش از آب جاری با عمل صادقانه به وعده تغییر روش کشورداری و نمایش سبک دولت داری ولایی و علوی سیراب نمود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، در پایان ضمن تبریک هفته دولت‌، گفت: امید است این سبک و شیوه دولت داری که همواره مطالبه امامین انقلاب بوده ادامه پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha