سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهیدان رجایی و باهنر

حوزه/رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورات بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی پیش از ظهر یکشنبه ۷ شهریور ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فاجعه دردناک هشتم شهریور و شهادت شهید رجایی و حجت الاسلام والمسلمین باهنر، اظهار کرد: این فاجعه سنگین چهره کریه و کثیف منافقین و حامیانشان را افشا و این دو شهید را برای همیشه ماندگار و به الگوی دولتمردان در نظام اسلامی تبدیل ساخت.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: طی سال های اخیر دولت در بزرگداشت این شهدا و اقتدای عملی به سیره آنان کوتاهی کرده است که باید این کوتاهی ها در دولت جدید که با شعارهای رجایی گونه متصدی دولت شده جبران گردد.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس رسالت ذاتی خود موظف است این روزها را زنده نگه داشته و از شهدا به عنوان الگوهای جامعه تجلیل نماید.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: به همین منظور مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در سراسر کشور متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت دستورات بهداشتی برگزارخواهد شد و این مراسم با حضور محدود و همراه با نثار گل در تهران در قطعه شهدای ۷۲ تن در بهشت زهرا (س) با حضور دکتر حسینی معاون رئیس جمهور انجام می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گرامیداشت یاد این شهدا در مساجد ، پایگاههای بسیج ، رسانه ها و فضای مجازی و فضاسازی شهری را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha