یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام‌ مسلم اسماعیلی

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسلم اسماعیلی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسلم اسماعیلی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح  است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان باخبر شدم عالم وارسته، معلم اخلاق و پناه مستمندان و نیازمندان، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقا مسلم اسماعیلی از زندگی دنیوی رخت بربستند و حیات ابدی آغاز نمودند.

سلوک اخلاقی ایشان که برگرفته از استاد عالی‌مقام و عالم زاهد جناب حاج آقافخر تهرانی بود، پلکانی برای تربیت نفوس صالحه نزد شاگردان ایشان شده بود. منزل ساده ایشان در قم که برای بسیاری از نیازمندان و تنگ‌دستان ایرانی و غیر ایرانی شناخته شده بود، ملجأ دائمی این عزیزان بود.

اینجانب ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به خانواده مکرم، شاگردان و علاقه‌مندان و همچنین طلاب حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای روح بزرگش رضوان الهی، علو درجات و هم‌نشینی با اولیایش و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیگیری و استمرار طریق نورانی ایشان در زمینه رسیدگی به فقرا و تربیت اخلاقی شاگردان و طلاب بر گُردهٔ همه ما به خصوص فضلای ارجمند و روحانیون دلسوز بیش از پیش احساس می‌شود.

محمد قمی
۶ شهریور ۱۴۰۰ هجری شمسی
۱۹ محرم ۱۴۴۳ هجری قمری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میرحیدری IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    وای تسلیت به تمام طرفداران حاج آقا اسماعیلی عزیز روحش شاد من خیلی متاسفم خدا رحمتش کند از بزرگان دین بود
  • هادی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    انسان بسیار شریفی بود مخلص بی ریا و دوست داشتنی و بسیار شوخ طبع در عین بزرگی بسیار افتاده بودند.روحشان شاد