شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شفیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام شفیعی، گفت: بیمارستان گلستان فوق‌العاده شلوغ و بار مراجعه بسیار زیاد است؛ ازاین‌رو باید به کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران عرصه سلامت خداقوت گفت و قدردان زحمات شبانه‌روزی آن‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان گلستان اهواز، اظهارداشت: باید به کادر بهداشت و درمان و خدمتگزاران عرصه سلامت خداقوت گفت و قدردان زحمات شبانه‌روزی آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه همه مشغول خدمت به بیماران کرونایی هستند افزود: بیمارستان گلستان فوق‌العاده شلوغ و بار مراجعه بسیار زیاد است؛ ازاین‌رو از مردم انتظار داریم اصول لازم برای قطع زنجیره ویروس را رعایت و به‌سلامتی خود اهمیت دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، گفت: علاوه بر اهمیت حفظ جان باید به کادر درمان کمک کنیم تا تلاش و زحمات آن‌ها به هدر نرود.

وی با تأکید بر اینکه این روزها رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بسیار مهم و حیاتی است و باید سرلوحه کارها قرار گیرد، بیان کرد: تا زمانی که در مراکز درمانی حضور پیدا نکنیم و از نزدیک شاهد وضعیت نباشیم، به حجم تلاشی که در حال انجام است پی نمی‌بریم.

حجت‌الاسلام شفیعی ادامه داد: هیچ‌کس منکر برخی از کمبودها و کاستی‌ها نیست اما مردم خوزستان با آموزه‌های دینی خود یاد گرفته‌اند قدرشناس و قدردان زحمت‌ها به‌ویژه کادر درمان و پزشکی باشند.

وی در پایان با بیان اینکه اکنون کشور در شرایط تحریم است و دچار کمبود امکانات هستیم گفت: نمی‌گوییم هیچ اشکالی وجود ندارد اما هر انسان منصفی تأیید می‌کند که کادر بهداشت و درمان به‌صورت شبانه‌روز و خستگی‌ناپذیر مشغول تلاش هستند.

حجم مراجعات به بیمارستان‌های کرونایی بسیار زیاد است / قدردان زحمات کادر درمان و پزشکی هستیم

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha