جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تولید ملی

حوزه/ عضو هیئت علمی گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بر ضرورت اهتمام ویژه مسئولان دولت سیزدهم نسبت به تقویت زیرساخت های تولید ملی در برهه حساس کنونی تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر جهانیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت هفته دولت ابراز داشت: در شرایط فعلی که نوعی وحدت و همگرایی خوبی بین مسئولان مشاهده می شود باید زمینه های تقویت تولید ملی و حل مشکلات اقتصادی به درستی فراهم شود و در این میان نسبت به معیشت مردم نیز فکر اساسی صورت گیرد.

وی افزود: توسعه اشتغال، مقابله با فساد و گرانی و تورم و رسیدگی به نیازهای اساسی جامعه از مهم ترین اولویت های دولت آقای رئیسی است که ان شاءالله ایشان و تیم دولت در این زمینه موفق و سربلند باشد.

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این نکته که دولت حتی نباید یک روز را هم در مسیر حل مشکلات مردم از دست بدهد، خاطرنشان کرد: تقویت سبد خانوار ایرانی با افزایش قدرت خرید ایرانیان میسر خواهد شد البته به شرط آن که دولت بتواند با برنامه ریزی درست اقتصادی جلوی افزایش گرانی و تورم را گرفته و در عین حال در مسیر اشتغالزایی با توفیق همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha