شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام رستگار

حوزه/ حجت‌الاسلام رستگار ضمن تقدیر از زحمات طلاب و روحانیون جهادی که بیش از یک سال در کنار کادر درمان مشغول جهاد بودند، گفت: طلاب حوزه علمیه خوزستان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری ثابت کردند در مسیر خدمت به مردم و تقویت انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان، در جمع طلاب جهادی، با بیان اینکه طلاب بسیجی و جهادگر خوزستانی در مسیر اقدامات جهادی و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند، اظهارداشت: امروز شاهد این هستیم که طلاب بسیجی در کنار تحصیل علم و بصیرت افزایی در قله خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی قرار دارند.

وی بیان کرد: امروز شما همچون طلاب و روحانیون بسیجی که در صف رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفریدند، در خط مقدم خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستید.

حجت‌الاسلام رستگار ضمن تقدیر از زحمات طلاب و روحانیون جهادی که بیش از یک سال در کنار کادر درمان مشغول جهاد بودند، گفت: طلاب حوزه علمیه خوزستان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری ثابت کردند در مسیر خدمت به مردم و تقویت انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha