دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاد حوزه علمیه قزوین

 حوزه /مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی تمام عمر خود را وقف تبیین معارف و فرهنگ اسلامی کرد و با تالیف آثار ارزشمند، گنجینه‌ای پر بار و درخشان از خود به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مراسم بزرگداشت مرحوم  حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، شب گذشته از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین و  مدیریت حوزه علمیه استان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محوطه مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین  برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی از اساتید حوزه علمیه قزوین، با اظهار تاسف از درگذشت این عالم فاضل و پرهیزگار، گفت: این مجاهد انقلابی و مبارز  خدمات ارزشمندی و ماندگاری را به حوزه های علمیه استان قزوین انجام داد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مرحوم ابراهیمی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، علاوه بر مسئولیت های متعدد در حوزه علمیه قزوین، فعالیت های دینی و علمی و ترویج معارف دینی را با جدیت استمرار بخشید.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: مرحوم ابراهیمی تمام عمر شریف خود را وقف تبیین معارف و فرهنگ اسلامی کرد و با تالیف آثار ارزشمند، گنجینه‌ای پر بار و درخشان از خود به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام موسوی موینی خاطرنشان کرد: ایشان از مفاخر و علمای شهر قزوین و از شاگردان مرحوم آیت الله باریک بین بود. سخت کوشی، مجاهدت علمی و فرهنگی و طهارت نفس آن مرحوم در خور تأسی و الگوگیری برای طلاب و فضلای جوان حوزه  علمیه است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha