جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 975346
۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
تذکر

حوزه/ تذکر مکتوب مرحله اول نظارت همگانی در امر سلامتی، بهداشت جسم و روح توسط هزار ناظر مجمع رهروان امربه معروف استان اصفهان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، باتوجه به اساسنامه مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان، ناظران سلامت مجمع با حضور در اماکن عمومی پیگیر مباحث سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی می شوند.

در این طرح ناظران سلامت با حضور مرتب در کلیه اماکن عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی،وسلامت جسم و روح افراد ومباحث فرهنگی واخلاقی، انصاف و تکریم ارباب رجوع و گران‌فروشی  نظارت می کنند و تذکرات و تشویق مرحله اول مکتوب را درصورت رویت انجام می دهند.

در این طرح دو نوع دفترچه تذکر و تشویق درشش بند؛ اول عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، دوم عدم رعایت مباحث اقتصادی و اصناف و شرکت ها، سوم عدم رعایت مباحث محیط زیست در همه موارد، چهارم عدم رعایت موازین شرعی و قانونی و عدم رعایت مباحث اعتقادی در مدارس و دانشگاه‌ها و عدم رعایت موازین اخلاقی می باشدهمچنین دفترچه تشویق نامه که جداگانه می باشد.

نظارت هزار بازرس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از اول شهریور در حال انجام است.

قرارگاه یاوران معروف متولی انجام این حرکت ایجابی می باشد،البته در مراحل بعدی تذکر با هماهنگی دستگاههای نظارتی اقدام لازم انجام می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha